graviditets sele!?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

vitapigen

Rødhætte skriver:

Jeg brugte ikke sådan en og kender heller ikke nogle i min omgangskreds som gjorde..

Det samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Kay

spj skriver:

Tror det var den fra besafe

ok tak

Anmeld

13. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Brugte den i min sidste gravitet og vil bruge den igen! Syntes det var så meget mere behaligt at køre med! Vh Stine 

Anmeld

13. december 2011

JJH

Hejsa.

Jeg købte den fra BEsafe i uge 6, jeg startede allerede med meget kvalme i uge 2 og sad som nogle beskriver på den nederste del af selen.

Det kostede mig en bøde på 600kr. og jeg kørte ud og købte graviditetsselen. her undgår man helt noget der presser på maven og barnet risikerer heller ikke at blive klemt. er nu i uge 18 og bruger den hver dag. er super glad for den og den følger mig i begge vores biler.

Anmeld

13. december 2011

Maise86

Kay skriver:

jo tak meget gerne

Kan di ikke sende mig dine oplysninger i en pm? Skal på posthuset imorgen,så sender jeg den!

Anmeld

13. december 2011

Maise86

JJH skriver:

Hejsa.

Jeg købte den fra BEsafe i uge 6, jeg startede allerede med meget kvalme i uge 2 og sad som nogle beskriver på den nederste del af selen.

Det kostede mig en bøde på 600kr. og jeg kørte ud og købte graviditetsselen. her undgår man helt noget der presser på maven og barnet risikerer heller ikke at blive klemt. er nu i uge 18 og bruger den hver dag. er super glad for den og den følger mig i begge vores biler.

HvorFor en bøde?

Anmeld

13. december 2011

Kay

Maise86 skriver:

Kan di ikke sende mig dine oplysninger i en pm? Skal på posthuset imorgen,så sender jeg den!

har sendt en... og en til efter jeg fik set hvor du bor

Anmeld

13. december 2011

Kay

Maise86 skriver:

HvorFor en bøde?

tror det er fordi det er ulovligt at sidde på den nedderste del af selen selvom det er fordi man er gravid....

Anmeld

13. december 2011

JJH

Maise86 skriver:

HvorFor en bøde?

fordi det er ulovligt at bruge selen sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.