graviditets sele!?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.181 visninger
38 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2011

Kay

har søgt lidt på det og ser at de råder til at man bruger det allerede fra 12. uge!?

nogle af jer der bruger sådan en og hvornår startede i??

kan ikke rigtig finde ud af det, nogle stæder står der det er for komfort udelukkende andre steder står der det er for at beskytte det ufødte barn!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

spj

Kay skriver:

har søgt lidt på det og ser at de råder til at man bruger det allerede fra 12. uge!?

kan ikke rigtig finde ud af det, nogle stæder står der det er for komfort udelukkende andre steder står der det er for at beskytte det ufødte barn!?

Jeg brugte den da jeg var gravid. Jeg havde hørt og læst flere steder at det var for barnets sikkerhed. Det var lidt besværligt at bruge den, men hvis den kunne sørge for at barnet ikke blev mast ved en ulykke var det værd at bruge den.

Anmeld

10. december 2011

SpunkenJo

Jeg har en og bruger den flittigt

De gange jeg kører med i en bil uden at have selen med, spænder jeg den almindelige sele, sætter mig ind ovenpå den og trækker den skrå del henover overkroppen. På den måde er jeg stadig spændt fast uden at baby kan blive klemt ved en evt. Kollision.

Personligt vil jeg aldrig have noget der kan klemme min mave under kørslen. Om det er løse genstande eller en sele.... Begge dele er potentielt farligt....

Men det er jo en personlig beslutning

Anmeld

10. december 2011

eliasogmor

Kay skriver:

jeg brugte den ved elias og nu igen .. jeg har brugt den side uge 8....

Anmeld

10. december 2011

Miia90

Jeg har også brugt den. de råder man bruger den fra uge 10  dem man køber i babysam

Anmeld

10. december 2011

lycly

Hvad er det lige det er?? Anede ikke der var noget der hed graviditets sele

Anmeld

10. december 2011

Kløver

Kay skriver:

Jeg havde en, men brugte den kort tid, og har slet ikke brugt den i den her graviditet, det var så svært at få sig spændt ind i selen, og puden rutchede rundt, og den gnavede, og nej nej nej, skubbede bare selen ned efter jeg stoppede med at bruge den. Den var ikke et hit her

Anmeld

10. december 2011

Rødhætte

Jeg brugte ikke sådan en og kender heller ikke nogle i min omgangskreds som gjorde..

Anmeld

10. december 2011

An&Jo

Jeg brugte den ikke.. og kender heller ikke andre der har gjort..

Men den er sikkert rigtig god i tilfælde af at der skulle ske noget, den virker bare møg besværlig at spænde sig ind i..

Anmeld

12. december 2011

Kay

Maja84 skriver:

Jeg havde en, men brugte den kort tid, og har slet ikke brugt den i den her graviditet, det var så svært at få sig spændt ind i selen, og puden rutchede rundt, og den gnavede, og nej nej nej, skubbede bare selen ned efter jeg stoppede med at bruge den. Den var ikke et hit her

hvilken en havde du? der er nemlig mange forskellige har jeg fundet ud af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.