graviditets sele!?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Kay

LunaLykke skriver:

Hvad er det lige det er?? Anede ikke der var noget der hed graviditets sele

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7552

her er en af dem man kan købe... der bliver beskrevet hvordan og hvorfor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Kay

spj skriver:

Jeg brugte den da jeg var gravid. Jeg havde hørt og læst flere steder at det var for barnets sikkerhed. Det var lidt besværligt at bruge den, men hvis den kunne sørge for at barnet ikke blev mast ved en ulykke var det værd at bruge den.

hvilken en brugte du??

Anmeld

12. december 2011

Kay

SpunkenJo skriver:

Jeg har en og bruger den flittigt

De gange jeg kører med i en bil uden at have selen med, spænder jeg den almindelige sele, sætter mig ind ovenpå den og trækker den skrå del henover overkroppen. På den måde er jeg stadig spændt fast uden at baby kan blive klemt ved en evt. Kollision.

Personligt vil jeg aldrig have noget der kan klemme min mave under kørslen. Om det er løse genstande eller en sele.... Begge dele er potentielt farligt....

Men det er jo en personlig beslutning

hvilken en brugte du??

Anmeld

12. december 2011

LilleMie

Jeg har brugt min siden uge ca. 8. Jeg synes, den er fantastisk! Det er så behageligt, at der ikke er noget, der strammer om maven. Og jeg synes ikke, den tager lang tid at få på. Det er jo bare at spænde selen og så knappe de 2 knapper fra graviditetsselen rundt om.

Det eneste der er lidt "besværligt" er, at kæresten oftest kører bilen, når vi kører sammen og jeg ellers har bilen til hverdag, så selen skifter tit rundt mellem forsæderne. Men det er en vanesag og det tager ikke mange sekunder at skifte, når man har rutinen

Jeg har den fra BeSafe, som du linker til længere oppe i tråden.

Anmeld

12. december 2011

MyLove E

Jeg har også brugt den fra BeSafe, og var meget glad for den. Tror jeg brugte den fra uge 12-14 ca.

Og ja de første par gange var det da træls at tage på men hurtig bliver det en vane..

Anmeld

12. december 2011

Kay

LilleMie skriver:

Jeg har brugt min siden uge ca. 8. Jeg synes, den er fantastisk! Det er så behageligt, at der ikke er noget, der strammer om maven. Og jeg synes ikke, den tager lang tid at få på. Det er jo bare at spænde selen og så knappe de 2 knapper fra graviditetsselen rundt om.

Det eneste der er lidt "besværligt" er, at kæresten oftest kører bilen, når vi kører sammen og jeg ellers har bilen til hverdag, så selen skifter tit rundt mellem forsæderne. Men det er en vanesag og det tager ikke mange sekunder at skifte, når man har rutinen

Jeg har den fra BeSafe, som du linker til længere oppe i tråden.

oki... tror også vi er nød til at købe sådan en... min kæreste har søgt lidt om det og fundet en der skulle være meget bedre til 1000 kr. men jeg kan kun se at der er prisen til forskel... 

Anmeld

12. december 2011

NNL

Jeg har også den fra BeSafe, og er rigtig glad for den. Den er hurtig at tage på, og yderst behagelig at bruge. Jeg var generet af at selen strammede inden jeg fik den, men det er slet ikke noget problem nu Kan varmt anbefale den!! Købte den selv brugt til 150 kr over den blå avis Så god som ny...

Anmeld

12. december 2011

Kay

NNL skriver:

Jeg har også den fra BeSafe, og er rigtig glad for den. Den er hurtig at tage på, og yderst behagelig at bruge. Jeg var generet af at selen strammede inden jeg fik den, men det er slet ikke noget problem nu Kan varmt anbefale den!! Købte den selv brugt til 150 kr over den blå avis Så god som ny...

hvor langt var du henne da du begynte at bruge den??

Anmeld

12. december 2011

Maise86

Jeg har en Be Safe sele til salg hvis det var noget. Den har været guld værd!

Anmeld

12. december 2011

LilleMie

Kay skriver:

oki... tror også vi er nød til at købe sådan en... min kæreste har søgt lidt om det og fundet en der skulle være meget bedre til 1000 kr. men jeg kan kun se at der er prisen til forskel... 

1000 kr. det er godt nok mange penge, især hvis det umiddelbart er det samme . Jeg synes den fra BeSafe er fin kvalitet og jeg er glad for min. Den har nu været i brug i ca. 22 uger og ser ikke slidt ud (kun noget af skriften er lidt slidt), så jeg tænker den kan bruges til alle de børn vi skal have

Held og lykke med indkøbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.