Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette. skriver: Det var den nederste dragt jeg var ude efter, men så du havde tilføjet det er en str. 80. Min datter er desværre på vej op i str. 86, så den bliver også for lille her. Øv, jeg er ellers helt vild med den!
Det var den nederste dragt jeg var ude efter, men så du havde tilføjet det er en str. 80. Min datter er desværre på vej op i str. 86, så den bliver også for lille her. Øv, jeg er ellers helt vild med den!
Den er også bare super fed!!! Men øv... Det var ærgerligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: jamen den er varmere end end fleece ik???
jamen den er varmere end end fleece ik???
Jeps... Som der også står i beskrivelsen er den store forskel jo også at den er vind- og vandtæt hvilken fleecen jo ikke er
MDybvad skriver: Jeps... Som der også står i beskrivelsen er den store forskel jo også at den er vind- og vandtæt hvilken fleecen jo ikke er
tak for svar
Maja88 skriver: bare i orden... er desværre for lille
bare i orden...
er desværre for lille
Glemte at sige at dragten er ret stor i størrelsen. Ved ikke hvilken størrelse din datter bruger nu, men er det 74 passer det også synes jeg
Jeg er interesseret i playsuit dragten str 80
hvis vi kan blive enige om prisen, hvad har du i tankerne??
sprankel skriver: Jeg er interesseret i playsuit dragten str 80 hvis vi kan blive enige om prisen, hvad har du i tankerne??
Du må undskylde mit meget sene svar. Playsuitet er desværre solgt allerede, desværre. God aften
OP
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128