Ej sikke lej - pige softshell suit (NY)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.103 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Bruus

Sælger denne lækre softshell dragt i str. 68, da vi desværre slet ikke får den brugt til vores datter. Hun har kun haft den på 10 minutter, så den fremstår som helt ny. Ny pris 479,- Kan sagtens lægge billeder op af dragten på anmodning. Dragten er fejlfri og nærmest kun prøvet på!!

Beskrivelse:
Virkelig lækker heldragt i flot blomme shoftshell fra Ej Sikke Lej. Softshell er med tyndt fleecefoer og har aftagelig hætte - den kan knappes af og på med trykknapper. Den er med lynlås som kan lynes helt ned i de ene ben så dragten er nem at få af og på. Foran på softshell dragten er der en lomme.

Ej Sikke Lej softshell dragten er vind- og vandtæt og åndbar.

Brug den i autostolen, i vuggestuen og når det lille pus er ude og lege fx. i sandkassen. Brug nu hvor flyverdragten bliver for varm. Materiale 100% Polyester.

BYD 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Maja88

hvad er str på soft shell og pris

Anmeld

9. december 2011

Mette.

MDybvad skriver:

Sælger denne lækre softshell dragt i str. 68, da vi desværre slet ikke får den brugt til vores datter. Hun har kun haft den på 10 minutter, så den fremstår som helt ny. Ny pris 479,-

Beskrivelse:
Virkelig lækker heldragt i flot blomme shoftshell fra Ej Sikke Lej. Softshell er med tyndt fleecefoer og har aftagelig hætte - den kan knappes af og på med trykknapper. Den er med lynlås som kan lynes helt ned i de ene ben så dragten er nem at få af og på. Foran på softshell dragten er der en lomme.

Ej Sikke Lej softshell dragten er vind- og vandtæt og åndbar.

Brug den i autostolen, i vuggestuen og når det lille pus er ude og lege fx. i sandkassen. Brug nu hvor flyverdragten bliver for varm.Materiale 100% Polyester

Derudover sælger jeg en playsuit i str. 80 fra Ej sikke lej også. Den er super fin i lilla fløjl, med et smart mønster i forskellige farver, både foran og bagpå. Fine detaljer! Den passer ikke vores datter i størrelsen, så derfor sælger vi den. Hun har kun prøvet den på. Ellers har den ikke været brugt. Derfor helt som ny!

BYD 

Hvilken størrelse er heldragten? og en eventuel pris?

Anmeld

9. december 2011

Bruus

Maja88 skriver:

hvad er str på soft shell og pris

Dragten er i str. 68, og nypris er 479,-  Glemte at skrive det i annoncen, men nu står det der  

Anmeld

9. december 2011

Bruus

Mette. skriver:

Hvilken størrelse er heldragten? og en eventuel pris?

Dragten er i str. 68, og nypris er 479,-  Glemte at skrive det i annoncen, men nu står det der  

Hvilken pris synes du er fair?

Anmeld

9. december 2011

Maja88

MDybvad skriver:

bare i orden...

er desværre for lille

Anmeld

9. december 2011

Mette.

MDybvad skriver:

Hvilken pris synes du er fair?

Det var den nederste dragt jeg var ude efter, men så du havde tilføjet det er en str. 80. Min datter er desværre på vej op i str. 86, så den bliver også for lille her. Øv, jeg er ellers helt vild med den!

Anmeld

9. december 2011

Mette.

Maja88 skriver:

bare i orden...

er desværre for lille

Jeg har dragten i samme farve, bare i str. 80, hvis det er. Du kan bare skrive mig en besked, hvis det kunne have interesse.

Anmeld

9. december 2011

Bruus

Maja88 skriver:

bare i orden...

er desværre for lille

Ja det kan man jo desværre ikke ændre på  Det var en skam.

Anmeld

9. december 2011

Maja88

Mette. skriver:

Jeg har dragten i samme farve, bare i str. 80, hvis det er. Du kan bare skrive mig en besked, hvis det kunne have interesse.

jamen den er varmere end end fleece ik???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.