LenaJohansen skriver:
Min slimprop røg i sidste uge
Og så var jeg ved lægen for et par dage siden hvor hun ville sende mig til scanning, men fortalte at jeg havde en tid idag, så det var ikke nødvendigt... Og hun sagde til mig at jeg skulle sige de skulle tjekke min livmoderhals..
Ja så kom jeg jo til scanning idag, og fik fortalt de ting videre som lægen sagde... Hun tjekkede lige barnet igennem fra top til tå... Og alt var som det skulle være, og fik at vide at der gemte sig en pige.
Så skulle vi tjekke den livmoderhals, og så kunne jeg tydeligt mærke på hende at der var noget som ikke var iorden. Hun sagde hun havde svært ved at finde den, og så fandt hun den endelig, hvor hun målte den til at være 23mm. Og så mente hun at der lige skulle en overlæge til at tjekke mig, og da han fik tjekket den, så målte den faktisk kun 13mm
Han sagde jeg skulle komme igen i næste uge og blive tjekket igen, og forholde mig i ro så længe
... Men det er bare så sindsygt svært når jeg har en datter på 1år som kræver min fulde opmærksomhed... Jeg skal stortset kun ligge ned, og må intet løfte... Ikke engang hende

Jeg vil meget gerne høre om der er nogen der ligger inde med erfaringer med dette... Og kan fortælle om livmoderhalsen kan blive længere igen???
Erfaring modtages med kyshånd

kan du evt. prøve at forhør dig om progesteron det er en stik pille som skulle være med til at forbygge for tidlig fødsel, jeg tager dem selv da jeg selv har født min første i uge 26+1...
de anbefaler dem bla. hvis ens livmoderhals er meget kort, de er dyre men vil også mene de er det værd...