risiko for fødsel (20+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

MissTas

LenaJohansen skriver:

Min er jo os under 1,5 min er jo 1,3

jaa, det ved jeg.. men derfor er det jo ikke ensbetydende med at du føder før tid overhovedet.. nogle har bare en kort livmoderhals og går hele graviditetstiden igennem alligevel.. det skal nok gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

LenaJohansen

th skriver:

jeg har ikke selv, men min veninde fik det samme at vide i uge 20, hun skulle have tvillinger, kan ikke huske hvor kort den var, men hun blev indlagt og skulle holde sig i senge, måtte kun gå på toilet og i bad. Mener også at de lavede et eller andet ved hende, men kan ikke huske det.

det gjorde hun indtil uge 32, så måtte hun komme hjem og skulle holde sig i ro, hun fik pks da hun nåde uge 37. de har det alle godt.

Åh nej, det vil sige at jeg kan riskere at sku indlægges Det ville jeg godt nok være ked af Har jo min datter herhjemme.... Men håber de har noget positivt at sige på torsdag

Anmeld

9. december 2011

LenaJohansen

MissTas skriver:

jaa, det ved jeg.. men derfor er det jo ikke ensbetydende med at du føder før tid overhovedet.. nogle har bare en kort livmoderhals og går hele graviditetstiden igennem alligevel.. det skal nok gå

Det var den bare ikke i sidste graviditet Jeg er så skide nervøs.. Men bryder ikke sammen, for har jo som sagt min datter herhjemme, som jeg skal holde mig oppe for

Det håber jeg os

Anmeld

9. december 2011

MissTas

LenaJohansen skriver:

Det var den bare ikke i sidste graviditet Jeg er så skide nervøs.. Men bryder ikke sammen, for har jo som sagt min datter herhjemme, som jeg skal holde mig oppe for

Det håber jeg os

nej, men derfor er det jo også bare godt, at de holder øje med dig.. netop for at det ikke skal ske ..

for at det hele nok skal gå som planlagt

Anmeld

9. december 2011

l.kjoeller

th skriver:

jeg har ikke selv, men min veninde fik det samme at vide i uge 20, hun skulle have tvillinger, kan ikke huske hvor kort den var, men hun blev indlagt og skulle holde sig i senge, måtte kun gå på toilet og i bad. Mener også at de lavede et eller andet ved hende, men kan ikke huske det.

det gjorde hun indtil uge 32, så måtte hun komme hjem og skulle holde sig i ro, hun fik pks da hun nåde uge 37. de har det alle godt.

min papsøster fik samme melding, da hun ventede tvillinger. hun fik sat sådan en dims op som holdt sammen på det hele så hun fødte rettidigt. håber det går som det skal

Anmeld

9. december 2011

th

LenaJohansen skriver:

Åh nej, det vil sige at jeg kan riskere at sku indlægges Det ville jeg godt nok være ked af Har jo min datter herhjemme.... Men håber de har noget positivt at sige på torsdag

det er nok forskelligt fra person til person, håber også det bedste for dig.

Anmeld

9. december 2011

Caroline86

LenaJohansen skriver:

okay og det er du sikker på? Det er bare svært at holde sig 100% i ro

HELT sikker....

jeg ved godt det er svært, men det er jo det hele værd hvis det kan redde din graviditet og den lille bøv derinde

Anmeld

9. december 2011

Moms

Ved ikke om du allerede har gjort det, men du kan søge på forkortet livmoderhals eller kort livmoderhals og se de gamle tråde.

Der kan du helt sikkert også få nogle svar.

Held og lykke.

Moms

Anmeld

9. december 2011

4xGreve

LenaJohansen skriver:

Min slimprop røg i sidste uge

Og så var jeg ved lægen for et par dage siden hvor hun ville sende mig til scanning, men fortalte at jeg havde en tid idag, så det var ikke nødvendigt... Og hun sagde til mig at jeg skulle sige de skulle tjekke min livmoderhals..

Ja så kom jeg jo til scanning idag, og fik fortalt de ting videre som lægen sagde... Hun tjekkede lige barnet igennem fra top til tå... Og alt var som det skulle være, og fik at vide  at der  gemte sig en pige.

Så skulle vi tjekke den livmoderhals, og så kunne jeg tydeligt mærke på hende at der var noget som ikke var iorden. Hun sagde hun havde svært ved at finde den, og så fandt hun den endelig, hvor hun målte den til at være 23mm. Og så mente hun at der lige skulle en overlæge til at tjekke mig, og da han fik tjekket den, så målte den faktisk kun 13mm

Han sagde jeg skulle komme igen i næste uge og blive tjekket igen, og forholde mig i ro så længe... Men det er bare så sindsygt svært når jeg har en datter på 1år som kræver min fulde opmærksomhed... Jeg skal stortset kun ligge ned, og må intet løfte... Ikke engang hende

Jeg vil meget gerne høre om der er nogen der ligger inde med erfaringer med dette... Og kan fortælle om livmoderhalsen kan blive længere igen???

Erfaring modtages med kyshånd

kan du evt. prøve at forhør dig om progesteron det er en stik pille som skulle være med til at forbygge for tidlig fødsel, jeg tager dem selv da jeg selv har født min første i uge 26+1...

de anbefaler dem bla. hvis ens livmoderhals er meget kort, de er dyre men vil også mene de er det værd...

Anmeld

9. december 2011

LenaJohansen

l.kjoeller skriver:

min papsøster fik samme melding, da hun ventede tvillinger. hun fik sat sådan en dims op som holdt sammen på det hele så hun fødte rettidigt. håber det går som det skal

Skulle hun holde sig i ro?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.