risiko for fødsel (20+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.433 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. december 2011

LenaJohansen

Min slimprop røg i sidste uge

Og så var jeg ved lægen for et par dage siden hvor hun ville sende mig til scanning, men fortalte at jeg havde en tid idag, så det var ikke nødvendigt... Og hun sagde til mig at jeg skulle sige de skulle tjekke min livmoderhals..

Ja så kom jeg jo til scanning idag, og fik fortalt de ting videre som lægen sagde... Hun tjekkede lige barnet igennem fra top til tå... Og alt var som det skulle være, og fik at vide  at der  gemte sig en pige.

Så skulle vi tjekke den livmoderhals, og så kunne jeg tydeligt mærke på hende at der var noget som ikke var iorden. Hun sagde hun havde svært ved at finde den, og så fandt hun den endelig, hvor hun målte den til at være 23mm. Og så mente hun at der lige skulle en overlæge til at tjekke mig, og da han fik tjekket den, så målte den faktisk kun 13mm

Han sagde jeg skulle komme igen i næste uge og blive tjekket igen, og forholde mig i ro så længe... Men det er bare så sindsygt svært når jeg har en datter på 1år som kræver min fulde opmærksomhed... Jeg skal stortset kun ligge ned, og må intet løfte... Ikke engang hende

Jeg vil meget gerne høre om der er nogen der ligger inde med erfaringer med dette... Og kan fortælle om livmoderhalsen kan blive længere igen???

Erfaring modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

MortilCilas

Håber alt ender som det skal!!!!

Anmeld

9. december 2011

MissTas

LenaJohansen skriver:

Og så var jeg ved lægen for et par dage siden hvor hun ville sende mig til scanning, men fortalte at jeg havde en tid idag, så det var ikke nødvendigt... Og hun sagde til mig at jeg skulle sige de skulle tjekke min livmoderhals..

Ja så kom jeg jo til scanning idag, og fik fortalt de ting videre som lægen sagde... Hun tjekkede lige barnet igennem fra top til tå... Og alt var som det skulle være, og fik at vide  at der  gemte sig en pige.

Så skulle vi tjekke den livmoderhals, og så kunne jeg tydeligt mærke på hende at der var noget som ikke var iorden. Hun sagde hun havde svært ved at finde den, og så fandt hun den endelig, hvor hun målte den til at være 23mm. Og så mente hun at der lige skulle en overlæge til at tjekke mig, og da han fik tjekket den, så målte den faktisk kun 13mm

Han sagde jeg skulle komme igen i næste uge og blive tjekket igen, og forholde mig i ro så længe... Men det er bare så sindsygt svært når jeg har en datter på 1år som kræver min fulde opmærksomhed... Jeg skal stortset kun ligge ned, og må intet løfte... Ikke engang hende

Jeg vil meget gerne høre om der er nogen der ligger inde med erfaringer med dette... Og kan fortælle om livmoderhalsen kan blive længere igen???

har ikke de store erfaringer, da jeg selv er gravid med nummer 1, men sidst jeg var til scanning var min livmoderhals 4 cm og hun sagde at man kun var i risiko for at føde for tidligt hvis den var under 1,5 cm.

Nok godtnok de holder øje med dig, men bare rolig.. bare fordi den er kort, er det ikke nødvendigvis fordi at netop DU føder for tidligt.. Bare ta det lidt med ro og så se hvad de siger til dig i næste uge..

er sikker på at det hele er fint

Anmeld

9. december 2011

LouiseRH

herfra, krydser virkelig fingre for dig og den lille

Har ingen erfaring at dele, men kunne ikke forlade tråden uden at give et kram

Anmeld

9. december 2011

Caroline86

den kan godt vokse igen! men du SKAL holde dig i ro!!!!!

Jeg håber det bedste for dig og din lille pige derinde

Anmeld

9. december 2011

LenaJohansen

MortilCilas skriver:

Håber alt ender som det skal!!!!

Mange tak, håber jeg os

Anmeld

9. december 2011

LenaJohansen

MissTas skriver:

har ikke de store erfaringer, da jeg selv er gravid med nummer 1, men sidst jeg var til scanning var min livmoderhals 4 cm og hun sagde at man kun var i risiko for at føde for tidligt hvis den var under 1,5 cm.

Nok godtnok de holder øje med dig, men bare rolig.. bare fordi den er kort, er det ikke nødvendigvis fordi at netop DU føder for tidligt.. Bare ta det lidt med ro og så se hvad de siger til dig i næste uge..

er sikker på at det hele er fint

Min er jo os under 1,5 min er jo 1,3

Anmeld

9. december 2011

LenaJohansen

bulderfiz skriver:

herfra, krydser virkelig fingre for dig og den lille

Har ingen erfaring at dele, men kunne ikke forlade tråden uden at give et kram

mange tak

Anmeld

9. december 2011

th

LenaJohansen skriver:

jeg har ikke selv, men min veninde fik det samme at vide i uge 20, hun skulle have tvillinger, kan ikke huske hvor kort den var, men hun blev indlagt og skulle holde sig i senge, måtte kun gå på toilet og i bad. Mener også at de lavede et eller andet ved hende, men kan ikke huske det.

det gjorde hun indtil uge 32, så måtte hun komme hjem og skulle holde sig i ro, hun fik pks da hun nåde uge 37. de har det alle godt.

Anmeld

9. december 2011

LenaJohansen

Caroline86 skriver:

den kan godt vokse igen! men du SKAL holde dig i ro!!!!!

Jeg håber det bedste for dig og din lille pige derinde

okay og det er du sikker på? Det er bare svært at holde sig 100% i ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.