Fuck

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Frk-Lotusblomst

Orh tutter det er ejg så ked af at høre.. Men det så jo desværre ikke lyst ud igår...
Jeg håber du lige så stille kommer ovenpå og bliver klar til endnu et forsøg...
hvis cysten selv skal gå væk skal du lige være opmærksom på at det kan gøre FRYGTELIG ondt når den sprænger.

Kærlige kys og en massssse kram herfra mig til dig du kære.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

merichs

Tutter skriver:

Jeg er tom indeni, død, fuldstændig død indeni

Mit allersidste håb jeg havde tilbage, forsvandt igår. Fik stærke smerter, blødte klumper og fik stærke smerter i højre side, lidt ligesom da jeg havde blindtarmsbetændelse..

SNakkede med vagtlægen, som mistænkte en GUL, og sendte en taxa (vagtlæge taxaen) Jeg kom op på afd. 218 og ventede på den mest inkompetente læge jeg har mødt længe. Måtte forklare hende flere gange om forløbet og at jeg har fået fjernet blindtarmen.

Fik taget bp, g-test og en urinstix, som viste en lille blærebetændelse.
Blev scannet i laaaaaaaang tid, har en cyste på 11,3 cm på venstre æggestok/ydersiden af livmoderen. Der har været en graviditet, noget med at et eller andet var trekantet.

G-test sagde neg. hos dem, havde den været pos. var jeg røget direkte til operation. Hun er sikker på det hele kom ud igår, men skal scannes igen i næste uge, og der måtte jeg selv vælge om jeg ville have dem eller klinikken.. Jeg har valgt klinikken, de kender mig ligesom bedre synes jeg.

Mine stærke smerter i højre side, mener hun skyldes cysten på venstre side, den skal gerne forsvinde af sig selv, og om det bliver ved hjælp af Provera eller p-pille behandling ved jeg ikke - ved ikke særlig meget lige nu, jeg er tom og følelsesløs og træt..

Så har oplevet angsten for at miste 2 gange på 14 dage

Tak fordi I læste mit rod.!

Åhr nej da  Sender varme tanker og kæmpe

Anmeld

9. december 2011

Isabella_mor

årh altså... 

og kram til dig sødeste... 

Anmeld

9. december 2011

2721

9. december 2011

MSM

Det er jeg rigtig ked af at høre!!!

Sender lige en masse

Anmeld

9. december 2011

Tona

Tutter skriver:

Mit allersidste håb jeg havde tilbage, forsvandt igår. Fik stærke smerter, blødte klumper og fik stærke smerter i højre side, lidt ligesom da jeg havde blindtarmsbetændelse..

SNakkede med vagtlægen, som mistænkte en GUL, og sendte en taxa (vagtlæge taxaen) Jeg kom op på afd. 218 og ventede på den mest inkompetente læge jeg har mødt længe. Måtte forklare hende flere gange om forløbet og at jeg har fået fjernet blindtarmen.

Blev scannet i laaaaaaaang tid, har en cyste på 11,3 cm på venstre æggestok/ydersiden af livmoderen. Der har været en graviditet, noget med at et eller andet var trekantet.

G-test sagde neg. hos dem, havde den været pos. var jeg røget direkte til operation. Hun er sikker på det hele kom ud igår, men skal scannes igen i næste uge, og der måtte jeg selv vælge om jeg ville have dem eller klinikken.. Jeg har valgt klinikken, de kender mig ligesom bedre synes jeg.

Mine stærke smerter i højre side, mener hun skyldes cysten på venstre side, den skal gerne forsvinde af sig selv, og om det bliver ved hjælp af Provera eller p-pille behandling ved jeg ikke - ved ikke særlig meget lige nu, jeg er tom og følelsesløs og træt..

Hvor er det frygteligt...

Kram og tanker

I øvrigt, så forstår jeg godt at du føler at det gør rigtig ondt. Jeg har selv to gange haft cyster på min æggestok og det gør vitterligt hamrende ondt. Begge mine forsvandt af sig selv. Sådan som jeg forstod lægerne sprang de simpelthen af sig selv. Så det kan også bare gå væk af sig selv uden problemer  

Anmeld

9. december 2011

Becks

1000 Tak allesammen..

Jeg har ikke overskud til at svare jer enkeltvis hverken her eller på FB.. Men I skal vide at jeg er SÅ glad for jeres tanker

Anmeld

9. december 2011

Mumto3

Hold da op!!! Det er da det vildeste jeg længe har hørt...det er jo helt ubeskriveligt hvad du har været igennem de sidste par uge. Jeg håber godt nok at julefreden snart sænker sig over dit liv! Det er da virkelig turbulent at skulle igennem alt det. Håber det bedste for dig i næste uge!

Anmeld

9. december 2011

Dot D

Hvor er jeg ked af det på dine vegne.

Jeg sender dig alle min kærlige tanker, og jeg håber virkeligt, at du har nogen tæt på, der kan lægge skulder til....

en masse trøsteknus fra mig

Anmeld

10. december 2011

Camillos

Tutter skriver:

Kan ikke beskrive med ord hvad jeg føler med dig ...  Hvor er det bare uretfærdigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.