Jeg er tom indeni, død, fuldstændig død indeni 
Mit allersidste håb jeg havde tilbage, forsvandt igår. Fik stærke smerter, blødte klumper og fik stærke smerter i højre side, lidt ligesom da jeg havde blindtarmsbetændelse..
SNakkede med vagtlægen, som mistænkte en GUL, og sendte en taxa (vagtlæge taxaen) Jeg kom op på afd. 218 og ventede på den mest inkompetente læge jeg har mødt længe. Måtte forklare hende flere gange om forløbet og at jeg har fået fjernet blindtarmen.
Fik taget bp, g-test og en urinstix, som viste en lille blærebetændelse.
Blev scannet i laaaaaaaang tid, har en cyste på 11,3 cm på venstre æggestok/ydersiden af livmoderen. Der har været en graviditet, noget med at et eller andet var trekantet.
G-test sagde neg. hos dem, havde den været pos. var jeg røget direkte til operation. Hun er sikker på det hele kom ud igår, men skal scannes igen i næste uge, og der måtte jeg selv vælge om jeg ville have dem eller klinikken.. Jeg har valgt klinikken, de kender mig ligesom bedre synes jeg.
Mine stærke smerter i højre side, mener hun skyldes cysten på venstre side, den skal gerne forsvinde af sig selv, og om det bliver ved hjælp af Provera eller p-pille behandling ved jeg ikke - ved ikke særlig meget lige nu, jeg er tom og følelsesløs og træt..
Så har oplevet angsten for at miste 2 gange på 14 dage 
Tak fordi I læste mit rod.!
Anmeld