Fuck

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

3rollinger

Sikke noget loxx . Det goer mig rigtig rigtig ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

l.kjoeller

Tutter skriver:

Jeg er tom indeni, død, fuldstændig død indeni

Mit allersidste håb jeg havde tilbage, forsvandt igår. Fik stærke smerter, blødte klumper og fik stærke smerter i højre side, lidt ligesom da jeg havde blindtarmsbetændelse..

SNakkede med vagtlægen, som mistænkte en GUL, og sendte en taxa (vagtlæge taxaen) Jeg kom op på afd. 218 og ventede på den mest inkompetente læge jeg har mødt længe. Måtte forklare hende flere gange om forløbet og at jeg har fået fjernet blindtarmen.

Fik taget bp, g-test og en urinstix, som viste en lille blærebetændelse.
Blev scannet i laaaaaaaang tid, har en cyste på 11,3 cm på venstre æggestok/ydersiden af livmoderen. Der har været en graviditet, noget med at et eller andet var trekantet.

G-test sagde neg. hos dem, havde den været pos. var jeg røget direkte til operation. Hun er sikker på det hele kom ud igår, men skal scannes igen i næste uge, og der måtte jeg selv vælge om jeg ville have dem eller klinikken.. Jeg har valgt klinikken, de kender mig ligesom bedre synes jeg.

Mine stærke smerter i højre side, mener hun skyldes cysten på venstre side, den skal gerne forsvinde af sig selv, og om det bliver ved hjælp af Provera eller p-pille behandling ved jeg ikke - ved ikke særlig meget lige nu, jeg er tom og følelsesløs og træt..

Så har oplevet angsten for at miste 2 gange på 14 dage

Tak fordi I læste mit rod.!

Åh nej søde. hvor er det synd for jer altså. kender godt følelsen fra min egen s.a. man ved ikke lige hvordan man skal se frem af. Nu troede man lige lykken var gjort, Du skriver bare hvis du får brug for at læsse af

Anmeld

9. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gør mig rigtig ondt   

Sender stort kram til dig    

Anmeld

9. december 2011

HeidiØ

Kæmpe  til dig!!

Anmeld

9. december 2011

Diana...

Åhh søde jeg er SÅ ked af at du skal igennem dette  Men du må ikke stoppe med at tro jeg ved godt det er SÅ hård men det skal nok lykkes dig. Har du nogen hos dig? Har du nogen at snakke med. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive andet end at jeg tænker på dig rigtig meget og jeg kan mærke at det nok skal lykkes for dig så håber jeg bare ikke du skal for meget igennem DU ER I MINE TANKER. 

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

Knus til dig søde... 

Anmeld

9. december 2011

CamillaSoefelt

Tutter skriver:

Mit allersidste håb jeg havde tilbage, forsvandt igår. Fik stærke smerter, blødte klumper og fik stærke smerter i højre side, lidt ligesom da jeg havde blindtarmsbetændelse..

SNakkede med vagtlægen, som mistænkte en GUL, og sendte en taxa (vagtlæge taxaen) Jeg kom op på afd. 218 og ventede på den mest inkompetente læge jeg har mødt længe. Måtte forklare hende flere gange om forløbet og at jeg har fået fjernet blindtarmen.

Blev scannet i laaaaaaaang tid, har en cyste på 11,3 cm på venstre æggestok/ydersiden af livmoderen. Der har været en graviditet, noget med at et eller andet var trekantet.

G-test sagde neg. hos dem, havde den været pos. var jeg røget direkte til operation. Hun er sikker på det hele kom ud igår, men skal scannes igen i næste uge, og der måtte jeg selv vælge om jeg ville have dem eller klinikken.. Jeg har valgt klinikken, de kender mig ligesom bedre synes jeg.

Mine stærke smerter i højre side, mener hun skyldes cysten på venstre side, den skal gerne forsvinde af sig selv, og om det bliver ved hjælp af Provera eller p-pille behandling ved jeg ikke - ved ikke særlig meget lige nu, jeg er tom og følelsesløs og træt..

Øv øv øv noget møg;(.

Kæmpe krammer og tusind tanker herfra:-)!

Anmeld

9. december 2011

Vidunderligeunger

kan ikke andet end sende et kram - sikke noget lort.. 

Anmeld

9. december 2011

AnneP

Tutter skriver:

Sender dig 1000vis af kram og tanker!

Anmeld

9. december 2011

Steph_Laurits

Ville ikke gå uden at sende dig JORDENS STØRSTE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.