Savner min Lillebror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

AnneP

Kofoed. skriver:

Ej det er bare fryteligt, hvad tænker folk på!! Synes der er alt for mange idioter i den danske trafik.

Jeg kan virkelig godt se det bitre i jeres situation, han har været i de værste områder i verden (for en dansk soldat) og så er det bib bib bib på en dansk landevej at en bib bib ikke kan styre sig og laver sådan et nummer. Nu troede man ligesom han var i sikkerhed.

Ja det er lige præcis sådan vi havde det!

Når vi sendte ham afsted, så vidste vi ligesom at der var en rissici for at der skete noget! Og når han var hjemme var paraderne nede, så det var et totalt chok at han pludselig ikke var her mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

AnneP

l.kjoeller skriver:

KUnne godt forestille mig julen er ekstra hård

Ja puhhhh, det er sk* ikke helt nemt, men det går lidt bedre idag!

Anmeld

9. december 2011

AnneP

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Man er helt magtesløs.. Og kan læse ham der var skyld i det aldrig blev fundet. puuha, at leve med uvidenheden...

Ja, det er specielt svært for mine små søskende at han (ham der var skyld i det) ikke er fundet! Jeg håber bare han ved hvad han har gjort og har den ledeste følelse over det! ved godt det ikke er "pænt" at tænke sådan.... men følelserne er ikke altid nemme at kontrolerer!

Anmeld

9. december 2011

Kofoed.

AnneP skriver:

Ja det er lige præcis sådan vi havde det!

Når vi sendte ham afsted, så vidste vi ligesom at der var en rissici for at der skete noget! Og når han var hjemme var paraderne nede, så det var et totalt chok at han pludselig ikke var her mere!

Kan godt forstå jer.

Anmeld

9. december 2011

l.kjoeller

AnneP skriver:

Ja puhhhh, det er sk* ikke helt nemt, men det går lidt bedre idag!

Det var godt at høre

Anmeld

9. december 2011

th

AnneP skriver:

Puhhh Har lige haft den helt store Tudetur!!!

Jeg savner min Lillebror der blev slået ihjel d.2/2-09

Øv hvor julen hård! Han skulle jo være HER sammen med os!

Vil lige dele en fin lille samling af skønne billeder hans kæreste har sat sammen til noget meningsfuld musik af Søren Huss (forsangeren fra Sabia)

http://www.youtube.com/watch?v=dYRoJNZ53x4

græd da jeg så din film, din bror kom hjem fra krigen, med døde pga. en idiot, så bare stak af fra det hele. Synes det er så uretfærdigt for jeres familie.

Min ven kom hjem fra afganistan desværre i en kiste for 3 år siden, synes det er så meget snyd og synes det er hårdt i sær i år hvor vi har en lille, som man gerne ville have set ham med.

Det er så svært her i julen.

Anmeld

9. december 2011

AnneP

th skriver:

græd da jeg så din film, din bror kom hjem fra krigen, med døde pga. en idiot, så bare stak af fra det hele. Synes det er så uretfærdigt for jeres familie.

Min ven kom hjem fra afganistan desværre i en kiste for 3 år siden, synes det er så meget snyd og synes det er hårdt i sær i år hvor vi har en lille, som man gerne ville have set ham med.

Det er så svært her i julen.

Ja, jeg har godt nok også haft mange tanker om hvordan det bliver at blive mor uden at have ham at dele det med!!! -han kunne have været den sejeste lege onkel!

Og man mangler virkelig dem man har midstet i højtider, og ved ændringer i livet!

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Ved slet ikke hvad jeg skal sige tænker på dig og din familie!

Anmeld

9. december 2011

th

AnneP skriver:

Ja, jeg har godt nok også haft mange tanker om hvordan det bliver at blive mor uden at have ham at dele det med!!! -han kunne have været den sejeste lege onkel!

Og man mangler virkelig dem man har midstet i højtider, og ved ændringer i livet!

nemlig, kan jeg godt forstå, må fortælle dig at det er hårdt, men nu er det også første jul med den lille.

så håber det er bedre næste år-

Anmeld

9. december 2011

Frk-Lotusblomst

AnneP skriver:

Ja, det er specielt svært for mine små søskende at han (ham der var skyld i det) ikke er fundet! Jeg håber bare han ved hvad han har gjort og har den ledeste følelse over det! ved godt det ikke er "pænt" at tænke sådan.... men følelserne er ikke altid nemme at kontrolerer!

Jeg tror alle vil have den følelse.. Det er sku da noget så kujon agtigt.. FØJ.. Kan ikke begribe man vil stikke af...Ja han/hun vil nok blive dømt og komme i fængsle, men hallo det er straffen, that's life!!!! Det er den straf man må tage... Og ja jeg håber da også h*n har det elendigt.. Og at det er en der bor tæt på hvor det skete så personen hver dag bliver mindet om ulykken.. Ja det er en forfærdelig tanke at have, men jeg under folk den!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.