Savner min Lillebror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.141 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. december 2011

AnneP

Puhhh Har lige haft den helt store Tudetur!!!

Jeg savner min Lillebror der blev slået ihjel d.2/2-09

Øv hvor julen hård! Han skulle jo være HER sammen med os!

Vil lige dele en fin lille samling af skønne billeder hans kæreste har sat sammen til noget meningsfuld musik af Søren Huss (forsangeren fra Sabia)

http://www.youtube.com/watch?v=dYRoJNZ53x4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Kofoed.

Kender desværre følesen.

Må man høre hvordan han døde eller er det privat? Du kan altid læsse af her, vis det er. (det er nemmere at håndtere andres sorg, end ens egen)

Anmeld

8. december 2011

l.kjoeller

AnneP skriver:

VÆVATÆnTÆnkTÆnkeTÆnkersåpåddioogPuhhh Har lige haft den helt store Tudetur!!!

Jeg savner min Lillebror der blev slået ihjel d.2/2-09

Øv hvor julen hård! Han skulle jo være HER sammen med os!

Vil lige dele en fin lille samling af skønne billeder hans kæreste har sat sammen til noget meningsfuld musik af Søren Huss (forsangeren fra Sabia)

http://www.youtube.com/watch?v=dYRoJNZ53x4

HVor er det også urimeligt. Min kærlighed går til dig og familien

Anmeld

8. december 2011

AnneP

Kofoed. skriver:

Kender desværre følesen.

Må man høre hvordan han døde eller er det privat? Du kan altid læsse af her, vis det er. (det er nemmere at håndtere andres sorg, end ens egen)

Det må du ihvertfald!

Han og 3 kollegaer (de var soldater) var på vej til kørerprøve til lastbil, en mandag morgen, fprdi den var udsat fra om fredagen!

I et stort / langt sving er der så en modkørende der lægger og laver nogle hassaderet overhalinger, i morgentrafikken. Det gør så at den bil Morten er i må undvige ved at trække ud i rabatten, og da de retter op er der glat og bilen kommer på tværs af vejen og der er så en der kører lige ind i siden på dem! Morten bliver slået bevistlød med det samme, og mærker heldigvis ikke noget, efterfølgende! 3 af de 4 dlev dræbt den morgen!

Og man bliver bare så fustreret af at det skulle ske hjemme på en dansk landevej! Come on ,nu havde han været i afganistan 2 gange! -og var kommet HEL hjem hvergang! jammen altså!

Ham der var skyld i det blev ikke fundet!

Anmeld

8. december 2011

Frk-Lotusblomst

Orh <3 Sikke en smuk video.. Og sikke meget han har oplevet...
Det er så uretrfærdigt når de på en sådan måde bliver taget fra os..

Anmeld

8. december 2011

AnneP

l.kjoeller skriver:

HVor er det også urimeligt. Min kærlighed går til dig og familien

1000 tak! Syntes godt nok Julen er noget hårdere end "frygtet!"

Anmeld

8. december 2011

AnneP

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh <3 Sikke en smuk video.. Og sikke meget han har oplevet...
Det er så uretrfærdigt når de på en sådan måde bliver taget fra os..

Ja man bliver så "ARGHHHHH" -ja kan slet ikke udtrykke det!

Og hele ens verden ramler fuldstændig sammen om ørene!

Anmeld

8. december 2011

Kofoed.

AnneP skriver:

Det må du ihvertfald!

Han og 3 kollegaer (de var soldater) var på vej til kørerprøve til lastbil, en mandag morgen, fprdi den var udsat fra om fredagen!

I et stort / langt sving er der så en modkørende der lægger og laver nogle hassaderet overhalinger, i morgentrafikken. Det gør så at den bil Morten er i må undvige ved at trække ud i rabatten, og da de retter op er der glat og bilen kommer på tværs af vejen og der er så en der kører lige ind i siden på dem! Morten bliver slået bevistlød med det samme, og mærker heldigvis ikke noget, efterfølgende! 3 af de 4 dlev dræbt den morgen!

Og man bliver bare så fustreret af at det skulle ske hjemme på en dansk landevej! Come on ,nu havde han været i afganistan 2 gange! -og var kommet HEL hjem hvergang! jammen altså!

Ham der var skyld i det blev ikke fundet!

Ej det er bare fryteligt, hvad tænker folk på!! Synes der er alt for mange idioter i den danske trafik.

Jeg kan virkelig godt se det bitre i jeres situation, han har været i de værste områder i verden (for en dansk soldat) og så er det bib bib bib på en dansk landevej at en bib bib ikke kan styre sig og laver sådan et nummer. Nu troede man ligesom han var i sikkerhed.

Anmeld

8. december 2011

l.kjoeller

AnneP skriver:

eerdekekstrekstrahhahårhårdhår

1000 tak! Syntes godt nok Julen er noget hårdere end "frygtet!"

KUnne godt forestille mig julen er ekstra hård

Anmeld

8. december 2011

Frk-Lotusblomst

AnneP skriver:

Ja man bliver så "ARGHHHHH" -ja kan slet ikke udtrykke det!

Og hele ens verden ramler fuldstændig sammen om ørene!

Det kan jeg godt forstå.. Man er helt magtesløs.. Og kan læse ham der var skyld i det aldrig blev fundet. puuha, at leve med uvidenheden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.