har du fem min?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

christina92

Camillos skriver:

sådan havde jeg det også sidst.. det er helt vildt hvor meget psyken kan påvirke kroppen ... for at der er noget alligevel .. 

jamen har egentlig ikke haft de vilde symptomer og sådan.. men tak fordi du krydser fingre! jeg håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Pige2009

christina92 skriver:

Tanken om bare at teste i morgen og hoppe ud i det virker bare så skræmmende. testede helt vild sidste gang og blev abre så skuffet. denne gang har der været en hel anden ro på, og det er ikke noget jeg har tænkt ret meget over, ikke lige som sidst.

Og tak..  krydser fingre..

Håber virkelig den er der Noget nyt??

Anmeld

10. december 2011

l.kjoeller

christina92 skriver:

Hej piger

Hmm.... vil egentlig ikke det store med det her indlæg... men har bare lige brug for at tømme hovedet og høre hvad i siger til det hele.

Jeg har testdag i morgen! har en smule symptomer men ikke noget der er noget, de sidste to dage har der været lidt morgen og aften kvalme, lidt hovedpine, øget tissetræng og ekstra træt, men ikke noget hvor jeg bare tænker, den er der!!

Jeg kunne jo godt bare teste i morgen tidlig, og det vil jeg også gerne, er bare bange for at blive skuffet, bange for at jeg tester for tidlig. jeg stoppede p-piller først i september men sidste måned gik jeg næsten 14 dage over tid. og er nu i tvivl om, om min cyklus måske er længere end jeg regner med og at jeg måske så ikke kan teste endnu og sådan...

Vil i ikke nok fortælle mig hvad i tænker... ?  tak..

Kan godt huske hvordan det var. man ønsker det så inderligt... umidbart syns jeg det tegner rigtig godt. Ville helt klart prøve at teste, og så huske hvis du tester negativt at det kan skyldes du har en lang cyklus, og du derfor ikke er så langt henne endnu. jeg havde problemer med at symptomerne kom uden jeg var gravid, fordi jeg tænkte meget over det. Så det kan selvfølgelig også være derfor men jeg krydser hvertfald fingre for den er der

Anmeld

10. december 2011

l.kjoeller

christina92 skriver:

Hej piger

Hmm.... vil egentlig ikke det store med det her indlæg... men har bare lige brug for at tømme hovedet og høre hvad i siger til det hele.

Jeg har testdag i morgen! har en smule symptomer men ikke noget der er noget, de sidste to dage har der været lidt morgen og aften kvalme, lidt hovedpine, øget tissetræng og ekstra træt, men ikke noget hvor jeg bare tænker, den er der!!

Jeg kunne jo godt bare teste i morgen tidlig, og det vil jeg også gerne, er bare bange for at blive skuffet, bange for at jeg tester for tidlig. jeg stoppede p-piller først i september men sidste måned gik jeg næsten 14 dage over tid. og er nu i tvivl om, om min cyklus måske er længere end jeg regner med og at jeg måske så ikke kan teste endnu og sådan...

Vil i ikke nok fortælle mig hvad i tænker... ?  tak..

Kan godt huske hvordan det var. man ønsker det så inderligt... umidbart syns jeg det tegner rigtig godt. Ville helt klart prøve at teste, og så huske hvis du tester negativt at det kan skyldes du har en lang cyklus, og du derfor ikke er så langt henne endnu. jeg havde problemer med at symptomerne kom uden jeg var gravid, fordi jeg tænkte meget over det. Så det kan selvfølgelig også være derfor men jeg krydser hvertfald fingre for den er der

Anmeld

11. december 2011

christina92

Baagøe skriver:

Håber virkelig den er der Noget nyt??

indtil videre testede jeg negativ i fredag morgen, men det er måske okay, for noget tyder på jeg har en længere cyklus end jeg lige regnede med, så chancen er der stadig  

Anmeld

11. december 2011

christina92

l.kjoeller skriver:

Tusind tak fordi du ! Og sender masser af babystøv og varme tanker... !

Er glad for dit svar for testede negativ fredag morgen, og noget tyder på jeg har en længere cyklus end jeg først troede så chancen for at der er gevinst er der stadig

Anmeld

11. december 2011

l.kjoeller

christina92 skriver:

Tusind tak fordi du ! Og sender masser af babystøv og varme tanker... !

Er glad for dit svar for testede negativ fredag morgen, og noget tyder på jeg har en længere cyklus end jeg først troede så chancen for at der er gevinst er der stadig

Ja det er noget drilsk noget altså. men bare bliv ved at tænke i de positive baner. så er jeg sikker på du snart står med 2 streger

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

christina92 skriver:

indtil videre testede jeg negativ i fredag morgen, men det er måske okay, for noget tyder på jeg har en længere cyklus end jeg lige regnede med, så chancen er der stadig  

Spændende spændende - håber virkelig du er gravid

Anmeld

13. december 2011

christina92

Baagøe skriver:

Spændende spændende - håber virkelig du er gravid

håber jeg virkelig også!!  regner med at teste fredag igen. der er jeg 5+0 eller 3+1.... Det er nu man tænker at det er godt man ikke har skruet ned for sexen efter vi troede jeg havde ÆL.

Anmeld

13. december 2011

Pige2009

christina92 skriver:

håber jeg virkelig også!!  regner med at teste fredag igen. der er jeg 5+0 eller 3+1.... Det er nu man tænker at det er godt man ikke har skruet ned for sexen efter vi troede jeg havde ÆL.

Hi hi ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.