har du fem min?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. december 2011

christina92

Hej piger

Hmm.... vil egentlig ikke det store med det her indlæg... men har bare lige brug for at tømme hovedet og høre hvad i siger til det hele.

Jeg har testdag i morgen! har en smule symptomer men ikke noget der er noget, de sidste to dage har der været lidt morgen og aften kvalme, lidt hovedpine, øget tissetræng og ekstra træt, men ikke noget hvor jeg bare tænker, den er der!!

Jeg kunne jo godt bare teste i morgen tidlig, og det vil jeg også gerne, er bare bange for at blive skuffet, bange for at jeg tester for tidlig. jeg stoppede p-piller først i september men sidste måned gik jeg næsten 14 dage over tid. og er nu i tvivl om, om min cyklus måske er længere end jeg regner med og at jeg måske så ikke kan teste endnu og sådan...

Vil i ikke nok fortælle mig hvad i tænker... ?  tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Pige2009

Jeg tror ikke, du skal fokusere så meget på symptomer mm. Tag tingene, som de kommer og prøv at slappe af. Grunden til, at du er gået over tid, kan være psykisk.

Håber den er der. Held og lykke

Anmeld

8. december 2011

christina92

Baagøe skriver:

Jeg tror ikke, du skal fokusere så meget på symptomer mm. Tag tingene, som de kommer og prøv at slappe af. Grunden til, at du er gået over tid, kan være psykisk.

Håber den er der. Held og lykke

Tanken om bare at teste i morgen og hoppe ud i det virker bare så skræmmende. testede helt vild sidste gang og blev abre så skuffet. denne gang har der været en hel anden ro på, og det er ikke noget jeg har tænkt ret meget over, ikke lige som sidst.

Og tak..  krydser fingre..

Anmeld

8. december 2011

Blirnokaldrigfru

Prøv at teste idag det kan der ikke ske noget ved - husk at update

Anmeld

8. december 2011

Rødhætte

christina92 skriver:

Hej piger

Hmm.... vil egentlig ikke det store med det her indlæg... men har bare lige brug for at tømme hovedet og høre hvad i siger til det hele.

Jeg har testdag i morgen! har en smule symptomer men ikke noget der er noget, de sidste to dage har der været lidt morgen og aften kvalme, lidt hovedpine, øget tissetræng og ekstra træt, men ikke noget hvor jeg bare tænker, den er der!!

Jeg kunne jo godt bare teste i morgen tidlig, og det vil jeg også gerne, er bare bange for at blive skuffet, bange for at jeg tester for tidlig. jeg stoppede p-piller først i september men sidste måned gik jeg næsten 14 dage over tid. og er nu i tvivl om, om min cyklus måske er længere end jeg regner med og at jeg måske så ikke kan teste endnu og sådan...

Min cyklus var også noget rod, men da jeg brugte ÆL test vidste jeg at jeg havde test dag 14-16 dage efter. Hvis jeg var dig ville jeg vente 2-3 dage med at teste. Håber virkelig du står med de 2 streger, men gør du ikke er det virkelig en stor hjælp at bruge ÆL test (ved godt nogle mener at der er at planlægge for meget, men her gav det bingo!)

Anmeld

8. december 2011

MissTas

christina92 skriver:

Hej piger

selvom du stoppede på p-piller i september, så kan de symptomer du har stadig være pga p-pille stop, fordi alle hormonerne skal ud af kroppen. Sådan kan du have det mange måneder endnu, uden at det nødvendigvis er en graviditet..

Det er bare mere så ikke du stemmer dig selv op efter at du er gravid eller lign, for det kan sagtens bare være hormonerne i kroppen pga pille stop. Pille stop kan også være skyld i udskudt menstruation

Men krydser for dig og håber det bedste bliver spændende med en update

Anmeld

8. december 2011

christina92

I har alle ret!

Det kan sagtens være p-pillerne der stadig spiller mig et pus og er den her ikke denne måned vil jeg da helt sikkert begynde at bruge ÆL tests.

Jeg tester i morgen tidlig! Og giver update der efter

Håber alle jeres krydsede fingre hjælper..

Anmeld

9. december 2011

Camillos

christina92 skriver:

I har alle ret!

Det kan sagtens være p-pillerne der stadig spiller mig et pus og er den her ikke denne måned vil jeg da helt sikkert begynde at bruge ÆL tests.

Jeg tester i morgen tidlig! Og giver update der efter

Håber alle jeres krydsede fingre hjælper..

.. kan du så stå op og give en update ? 

Anmeld

9. december 2011

christina92

Camillos skriver:

.. kan du så stå op og give en update ? 

Testede negativt....  men ingen mens... nu må vi se.. men er lidt trist, havde virkelig håbet den var der.

Anmeld

9. december 2011

Camillos

christina92 skriver:

Testede negativt....  men ingen mens... nu må vi se.. men er lidt trist, havde virkelig håbet den var der.

sådan havde jeg det også sidst.. det er helt vildt hvor meget psyken kan påvirke kroppen ... for at der er noget alligevel .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.