Mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

pemiro

AnnaKJ skriver:

Første gang mærkede jeg små bobler omkring uge 17.

Men må indrømme at jeg er i tvivl denne gang - var i biografen i søndags, hvor jeg var 10+4 og der mærkede jeg sådan en bølgende bevægelse nede omkring skambenet.
Nogen siger at man ikke kan mærke liv før uge 12 og andre siger at man godt kan - så nu er jeg virkelig forvirret
Har mærket den samme bevægelse et par gange siden.

Men tror bestemt det er muligt at du har mærket liv nu

Har haft noget ala samme følelse idag også, så jeg er ved at tro på det er det.. Stadig bare underligt at tænke på sys jeg hehe.. Har så heller ikke helt vænnet mig til at være gravid endnu, måske derfor

Det er da sikkert liv du fornemmer også... Ingen kan jo med sikkerhed sige man ikke kan mærke det tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

pemiro

AnnaKJ skriver:

Første gang mærkede jeg små bobler omkring uge 17.

Men må indrømme at jeg er i tvivl denne gang - var i biografen i søndags, hvor jeg var 10+4 og der mærkede jeg sådan en bølgende bevægelse nede omkring skambenet.
Nogen siger at man ikke kan mærke liv før uge 12 og andre siger at man godt kan - så nu er jeg virkelig forvirret
Har mærket den samme bevægelse et par gange siden.

Men tror bestemt det er muligt at du har mærket liv nu

Har haft noget ala samme følelse idag også, så jeg er ved at tro på det er det.. Stadig bare underligt at tænke på sys jeg hehe.. Har så heller ikke helt vænnet mig til at være gravid endnu, måske derfor

Det er da sikkert liv du fornemmer også... Ingen kan jo med sikkerhed sige man ikke kan mærke det tidligt

Anmeld

9. december 2011

AnnaK89

pemiro skriver:

Præcis det er også det jeg tænker - det er jo ikke bevist at man ikke kan mærke liv så tidligt

Ja man skal selvfølgelig vænne sig til følelsen at være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.