Mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Moms

17+3

moderkage på bagvæggen og jeg er ret slank.

små bitte puf - føles lidt som luft, der flytter sig i tarmene, men der kommer bare flere af dem, det samme sted. Det gør luftboblerne ikke.

Tillykke!

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

pemiro

Sagen er den at jeg idag sad i skolen og vi så film..
Pludselig mærker jeg nogle EKSTREM små boblelignende ting i underlivet... Ved hvordan pruttebobler føles og det var langt fra i nærheden... Kort tid efter var der en lille smule lidt længere mod venstre...
Har ALDRIG haft sådan en speciel følelse... Tvivler dog på det var bebs (er kun 14+1 idag) men var helt i chok over den specielle følelse :/

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

Jeg mærkede liv i omkring uge 20, hvordan det føltes synes jeg er svært at forklare, men man er ikke i tvivl om at det er babyen der sparker når man mærker det.

Anmeld

8. december 2011

IngenKoPåIsen

17+4.. Som en lille fisk der slår med halen! 

Men selvom du kun er 14+4 kunne det altså godt lyde som det- lyder ikke som om du er i tvivl egentlig

Anmeld

8. december 2011

NNL

pemiro skriver:

Hej tøser.
Hvornår mærkede i liv første gang som førstegangs gravid og hvordan føltes det?

Håber nogle vil svare

Hejsa

Første gang var 15+3, da jeg lå i sengen. Mærkede et lille puf indefra, men var ikke sikker på det var Baby. Men 15+5 mærkede jeg det samme igen to gange i træk, og igen 15+6 - så var jeg sikker

Kæresten mærkede det 16+6, og siden da har jeg mærket liv hver dag

Knus fra NNL 18+2

Anmeld

8. december 2011

pemiro

Malunsesmutti skriver:

17+4.. Som en lille fisk der slår med halen! 

Men selvom du kun er 14+4 kunne det altså godt lyde som det- lyder ikke som om du er i tvivl egentlig

Er som sådan heller ikke i tvivl, blev bare forvirret fordi jeg synes det er tidligt
Da jeg fortalte kæresten det var han også sikker på det var bebs, og sagde ikke engang jeg troede den var det :O
Er heller ikke særlig stor, måske det spiller ind...

Men det var satme mærkeligt

Anmeld

8. december 2011

MortilCilas

Mmh, mellem uge 15 og 19, der mærked jeg det første rigtige spark. Ellers kunne jeg mærke bobler, selv med hånden, ret så tidligt

Anmeld

8. december 2011

Leneur

Jeg var helt henne i uge 24 men til gengæld kunne alle så se at hun var mere end livlig derinde. Lidt ligesom de der tegnefilm hvor hjertet ryger i alle forskellige retninger, sådan så min mave ud....

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

det kunne jeg i uge 18 og i uge 21 kunne faren mærke med

Anmeld

8. december 2011

Truddi

Jeg mærkede liv første gang i uge 19- og IKKE bare bobler Havde fået at vide/læst mig til at man først ville kunne mærke bobler, men fra ene dag til anden begyndte jeg at mærke små puf (min kæreste kunne også mærke dem udenpå maven), og nu, 2-3 uger efter bliver der sparket igennem .. Så sprang "bobbel-perioden" over og gik direkte til sparkene ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.