Når en nerve i øjet vibrerer, jes, præcis den beskrivelse jeg manglede. Sådan synes jeg også det føles
Første gang jeg kunne mærke "noget", var da jeg kun var kommet 12+4
Når jeg lagde hånden på maven, så kunne jeg mærke helt blide bølgende bevægelser. Det skal siges, at jeg er ret slank, og at det var om morgenen, efter sex, og hvor jeg havde fyldt blære. Ungen har nok været lidt misfornøjet over at blive skubbet og mast
Så skete der ikke noget særligt før sidste uge (14+?). Da jeg kunne mærke små blide spark. Første gang, lige efter jeg var vågnet og bare lå i sengen og slappede helt af, med hånden på maven. Jeg kunne ikke føle det "inden" fra, men med hånden. Senere om morgenen, kunne jeg misanden føle et spark "indenfra", det sad præcis samme sted. Efterfølgende har jeg nogle få gange følt små spark, uden på maven (jeg har haft hånden på maven).
Jeg tror det er lidt atypisk at føle noget til baby så tidligt. Men jeg ved sq ikke hvad andet det skulle være. Jeg har dog været nyresyg, og har haft kolik som voksen, så jeg er ret obs på min maves signaler!
Anmeld