Min mørke side er ved at tage over.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil egentlig bare ud med det hele, der er sikkert nogle der ikke vil kunne forstå min situation, men alligevel har jeg brug for at komme ud med det. 

Jeg er sååå træt af det hele, min mand og jeg har kæmpet for vores kærlighed i over 2 år, vi blev mødt med afslag efter afslag fordi at udlændingeservice finder på alle mulige grunde til at give afslag, selv om vi har ret til at blive familiesammenført efter ophold i Sverige, har de brugt som undskyldning at der ikke var nok kvitteringer efter deres mening. 

I den seneste afgørelse har de skrevet a vores børn ikke tager skade af undvære deres far. Jeg er helt færdig, for hver måned vi har kæmpet blev jeg ødelagt mere og mere inden i, det resulterede i at jeg har fået en svær depression og selvmordstanker forlader mig aldrig, den eneste grund til at jeg ikke gør det, er at vores børn ikke skal lide mere end de gør og min familie skal ikke belastes og såres endnu mere. Hver dag er en kamp for mig at stå op, jeg beder til gud hver morgen så jeg kan få en lille smulle kræfter  til at komme igennem endnu en dag. Min mand er en kæmpe hjælp til at komme igennem det daglige, for jeg har meget svært med at finde overskud selv til de mindste ting, det eneste der kan få mig til at smile er mine børn, de er det eneste der holder mig i live. 

Jeg er så brugt op, ingen ord kan beskrive hvad jeg føler inden i,  og når min mand skal forlade os endnu engang tør jeg ikke engang at tænke på hvad der sker med mig/os. Jeg elsker ham så meget at ingen ord kan beskrive det, jeg ved at vi hører sammen, men det hele er imod os, det gør mig såå ked af det at vores børn også skal lide på grund af noget vi selv ikke er herrer over. Jeg har ikke flere kræfter tilbage, jeg kan ikke sove, spise eller noget mere, det føles som om jeg er ved at miste mig selv. Hvor ville jeg ønske nogle gange at jeg slet ikke var blevet født. Je har mistet håbet om at jeg nogen sinde bliver lykkelig og glad igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Sofia

Jeg er meget ked af at læse dit indlæg. Har du kontakt til en psykolog? Synes du skal få hjælp. Selvmordstanker er meget voldsomt. Ville ønske jeg kunne sige noget der kunne hjælpe, men kan godt se det er en meget svær situation du står i. Håber inderligt du/I får den hjælp der er brug for.

Anmeld

7. december 2011

Sofia

Hvor kommer din mand fra? Kan I ikke flytte med ham?

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Ja ja, jeg får medicin for det, men det hjælper ikke det store og jeg får det kun værre med tiden, men medicinen gør da jeg er stærk nok til at modstå fristelsen med at gøre noget mod mig selv. Det er rart at høre at du ikke er ligeglad 

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Han er fra Hviderusland, desværre er det ikke muligt i øjeblikket, fordi at han har i de sidste to år været i danmark mens han ventede på afgørelsen, så lejlighed, job osv er væk nu. Og fordi at jeg har et lån på mit arbejde har jeg ikke mulighed for sige op og flytte, for så skal jeg betale hele lånet af først, og det er der slet ikke penge til, for advokaten koster rigtig, rigtig mange penge. Vi har ofret absolut alt på den her sag, og det ser stadig ikke lyst ud for os.

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Hvor kommer din mand fra? Kan I ikke flytte med ham?

Han er fra Hviderusland, desværre er det ikke muligt i øjeblikket, fordi at han har i de sidste to år været i danmark mens han ventede på afgørelsen, så lejlighed, job osv er væk nu. Og fordi at jeg har et lån på mit arbejde har jeg ikke mulighed for sige op og flytte, for så skal jeg betale hele lånet af først, og det er der slet ikke penge til, for advokaten koster rigtig, rigtig mange penge. Vi har ofret absolut alt på den her sag, og det ser stadig ikke lyst ud for os. Og desværre er det ikke lige nemt at flytte desværre, ellers havde jeg gjort det, for jeg er ligeglad med hvor vi skal være sammen henne, om det er Danmark eller afrika

Anmeld

7. december 2011

Sofia

Håber du har forældre, søskende og venner der støtter dig igennem den svære tid!

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for det Heldigvis er de der for mig, derfor kan jeg ikke få mig selv til at gøre noget skidt ved mig selv, for jeg ved hvor ked af det de vil blive, og vil jeg aldrig byde dem, selv om jeg skal have det skidt i meget lang tid endnu. 

Anmeld

7. december 2011

Muhmi

Puha nogle grimme tanker at gå rundt med hver dag!!  Men kunne læse at du får medicin, men hvad med psykolog? Du snakker ikke med nogle eller hvad?

Sender dig lige en masse virtuelle krammere

Anmeld

7. december 2011

AmalieL

Det lyder godt nok hårdt

hvis du har brug for at snakke kan du altid skrive til mig her inde eller noget i den stil.

jeg vil gerne snakke med dig så du kan komme ud med det sådan kvinde til kvinde!

jeg kan godt se at du har det hårdt, og du ikke har det godt  men tingene skal nok blive bedre med tiden!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.