Min mørke side er ved at tage over.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Puha nogle grimme tanker at gå rundt med hver dag!!  Men kunne læse at du får medicin, men hvad med psykolog? Du snakker ikke med nogle eller hvad?

Sender dig lige en masse virtuelle krammere

nej jeg snakker ikke med psykolog, men jeg snakker meget med min læge som også er rigtig god til at lytte og hjælpe og ikke mindst sætte tid af til mig, meeeget taknemmelig. Min mor, far og min mand er der også altid hvis jeg har brug for at snakke, men jeg holder det meget inde for jeg føler mig som en belastning for alle, og vil ikke belaste dem yderligere. Ikke mindt har jeg dårlig samvittighed over for min mand fordi at han har opgivet alt for at vi skulle være sammen her. Dårlig samvittighed over for mine forældre fordi at de hjælper meget til økonomisk da vi er nødt til at leve kun af min ene løn 4 mennesker. 

Jeg føler at jeg har ødelagt vores allesammens liv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Anonym trådstarter

AmalieL skriver:

Det lyder godt nok hårdt

hvis du har brug for at snakke kan du altid skrive til mig her inde eller noget i den stil.

jeg vil gerne snakke med dig så du kan komme ud med det sådan kvinde til kvinde!

jeg kan godt se at du har det hårdt, og du ikke har det godt  men tingene skal nok blive bedre med tiden!!

Mange tak, det skal jeg nok huske Jeg må blive bedre til at lukke op og snakke om det, og ikke sidde med det inde i mig selv. Jeres kommentarer varmer rigtig meget, så ser verden ikke så ond ud igen

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

AmalieL skriver:

Det lyder godt nok hårdt

hvis du har brug for at snakke kan du altid skrive til mig her inde eller noget i den stil.

jeg vil gerne snakke med dig så du kan komme ud med det sådan kvinde til kvinde!

jeg kan godt se at du har det hårdt, og du ikke har det godt  men tingene skal nok blive bedre med tiden!!

Mange tak, det skal jeg nok huske Jeg må blive bedre til at lukke op og snakke om det, og ikke sidde med det inde i mig selv. Jeres kommentarer varmer rigtig meget, så ser verden ikke så ond ud igen

Anmeld

7. december 2011

AmalieL

Anonym skriver:

Det var godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.