Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: nemmerlig Laura er på vej i en 98'er... noget 92 går stadig, andet er skiftet ud
nemmerlig
Laura er på vej i en 98'er... noget 92 går stadig, andet er skiftet ud
Så er hun dælme lang. clara bruger 98 i Noget af HogM´s tøj. Synes det svinger meget fra mærke til mærke.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor-til-asta-09 skriver: jeg bruger det fra H&M. Hotpants og undertrøje. Og det har jeg gjort i ca. ½ år nu
jeg bruger det fra H&M. Hotpants og undertrøje. Og det har jeg gjort i ca. ½ år nu
tak for svar. må kigge nærmere på hogm og name it.
Maise skriver: Så er hun dælme lang. clara bruger 98 i Noget af HogM´s tøj. Synes det svinger meget fra mærke til mærke.
det harhun altid været
Maise skriver: åhh tak Clara er også først lige gået op i en 92, hun har dog stadig noget i 86 hun passer og hun er næsten 2. hvor gammel er Maria nu ??
åhh tak
Clara er også først lige gået op i en 92, hun har dog stadig noget i 86 hun passer og hun er næsten 2. hvor gammel er Maria nu ??
Hun bliver 2 i morgen
Laulund87 skriver: Hun bliver 2 i morgen
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaa og tillykke på forskud. Håber i får en dejlig dag og får fejret hende med gæster, gaver og det hele
Er det Daniel eller dig der har lange lemmer??, eller måske jer begge??
Her er vi hobitter. jeg er 1,65 og Jakob er 1,75, så kan du nok se hvor det bærer hen, men vi har store hoveder, hvor fedt det så end er.
Maise skriver: Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaa og tillykke på forskud. Håber i får en dejlig dag og får fejret hende med gæster, gaver og det hele
Haha tak hvor er du sød Er sikker på vi får en dejlig dag
Laulund87 skriver: Haha tak hvor er du sød Er sikker på vi får en dejlig dag
ja det er en hyggelig måned at have fødselsdag i, trods julen. Clara har nytårsaften, så det vil jo altid være en fest for hende, håber jeg da.
Maise skriver: ja det er en hyggelig måned at have fødselsdag i, trods julen. Clara har nytårsaften, så det vil jo altid være en fest for hende, håber jeg da.
Ja det er så
Uhh så skal hun føle sig speciel, for vi fester jo alle sammen for hende med fyrværkeri osv
Laulund87 skriver: Ja det er så Uhh så skal hun føle sig speciel, for vi fester jo alle sammen for hende med fyrværkeri osv
jep, mon jeg kan bilde hende ind i mange år at det er hende alle fejrer i hele verden??
Min svigerindes datter bliver 6 og hun tror på julemand, nisser, tandfe osv. vi er alle ved at brække os af grin når vi hver især bilder hende de vildeste historier ind.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128