Hvilken slags undertøj bruger jeres tumlinger?+billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Gaia

Hvor Langt ned i str. Går undertøj. Min bruger 80-86 i tøj og synes underbukser og trøjer første start i str. 98. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Maise

Gaia skriver:

Hvor Langt ned i str. Går undertøj. Min bruger 80-86 i tøj og synes underbukser og trøjer første start i str. 98. 

HogM starter i str. 86. Men andre mærker som holly´s gåt helt ned til str. 68-74.

Anmeld

8. december 2011

Pige2009

Maise skriver:

TAK

Clara når også at blive næsten 2,5 før hun for alvor kommer til at bruge det. tænker bare at hun i vuggestue kommer til at øve toilet og når det er sommer er det mere ligetil lige at trække ned. men ja body holder godt på bleen.

Vi har prøvet at sidde nogle gange på toiletter herhjemme, når hun skulle lave stort og jeg synes faktisk ikke det er noget problem Men jeg håber, hun er mere eller mindre blefri til sommer

Anmeld

8. december 2011

Maise

Baagøe skriver:

Vi har prøvet at sidde nogle gange på toiletter herhjemme, når hun skulle lave stort og jeg synes faktisk ikke det er noget problem Men jeg håber, hun er mere eller mindre blefri til sommer

clara kender ordet tid og har siddet på sin potte, men hun ved ikke hvad hun skal, så der er vist længe til her. det var også mest i vuggestuen, så det ikke er så besværligt for dem eller hende.

Anmeld

8. december 2011

Christina.78

Gaia skriver:

Joha har fra 86-92 men synes det er småti det..

Anmeld

8. december 2011

Christina.78

Maise skriver:

tak for tip. hvad står der så i tøjet fra kvikley??

der står vist ikke noget i det..men ligner meget Joha's mønstre..kan se om jeg kan få taget et billede..

Anmeld

8. december 2011

Maise

Christina.78 skriver:

der står vist ikke noget i det..men ligner meget Joha's mønstre..kan se om jeg kan få taget et billede..

ja tak ville være super hvis du gad.

Anmeld

8. december 2011

Rikke, Liam & Linus

Uldundertøj fra september til februar. Og bomuldsundertøj resten af tiden, fra tøj og sko.

Anmeld

8. december 2011

Pige2009

Maise skriver:

clara kender ordet tid og har siddet på sin potte, men hun ved ikke hvad hun skal, så der er vist længe til her. det var også mest i vuggestuen, så det ikke er så besværligt for dem eller hende.

Troede slet ikke, de i dagens vuggestuer pottetrænede mere Vores dagplejer tager dem med på toilettet

Anmeld

9. december 2011

Maise

Baagøe skriver:

Troede slet ikke, de i dagens vuggestuer pottetrænede mere Vores dagplejer tager dem med på toilettet

TROR IKKE DE POTTETRÆNER I VG. DET ER DERHJEMME VI HAR EN POTTE.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.