Hvilken slags undertøj bruger jeres tumlinger?+billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Maise

Caroline86 skriver:

ihh nogle dejlige billeder

Laura bruger både body og 2 delt undertøj (afhængigt af hvad tøj hun har på)...

Vi bruger meget det fra h&m for det sidder godt på hende... de har både underbukser og "boxershorts", og det synes jeg er rart (igen afhængigt af hvad hun har på )...

Jeg vil råde Jer til at prøve Jer lidt frem og finde ud af hvilken slags I synes sidder bedst

tak

vi har også boxershortsne som jeg synes er gode når de bruger ble, men deres undertrøjer er små. hahahahha skal så måske bare købe undertrøjerne et nummer større, hahahah-tosse. synes nemlig også HogM er ok i deres undertøj. Må tjekke HogM og name it ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Pige2009

Hvor er hun skøn Laura blev 2 år den 25. oktober i år og hun bruger stadig body, og vil gøre det så længe, hun bruger ble. Jeg tror, det er mest behageligt så længe bleen er der, og så er der intet der skiller ad

Anmeld

7. december 2011

Maise

trunte89 skriver:

Vi startede med det fra name it. De underbukser med ben er super gode når der skal ble under synes jeg.
Nu hvor hun ikke bruger ble mere er alt undertøj fra H&M.

der er flere der nævner name it. det må jeg lige tjekke ud, tak for svar.

Anmeld

7. december 2011

Maise

Laulund87 skriver:

Der går et stykke tid inden Maria vokser ud af str 86, hun er et lille myr

Deres hjemmeside er rimelig dårlig synes jeg, prøv at gå i en af deres butikker

Dejlige billeder forresten

åhh tak

Clara er også først lige gået op i en 92, hun har dog stadig noget i 86 hun passer og hun er næsten 2. hvor gammel er Maria nu ??

Anmeld

7. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De har begge skiftet til undertøj, da de var omkring 2 år.

Vi har købt fra Name It og H & M som har været ganske udemærket og til, at betale.

Anmeld

7. december 2011

trunte89

Maise skriver:

der er flere der nævner name it. det må jeg lige tjekke ud, tak for svar.

Ja, synes, at de er bedst med ble. Dem fra h&m dækker ikke lige så meget af bleen, så synes ikke, at den bliver holdt ordentlig på plads i forhold til de andre.

Anmeld

7. december 2011

Maise

Lise skriver:

Simon skiftede til alm. undertøj da han blev 2 år - det tænker jeg også at lillebror Casper skal, når han bliver 2 år til marts.

Vi har købt Name It undertøj primært til Simon. Det sidder godt, det koster ikke så meget, og så skifter designet hele tiden, så der er lidt sjov

Købte et sæt Molo undertøj på lagersalg. Det er nu også rigtig fint, men jeg betaler ikke så mange penge for undertøj, basta!

Da han skulle smide bleen købte jeg et hav af billige hylere i BILKA, så der var lidt at smide ud af. Det er en sløj kvalitet, synes jeg.

Flere nævner name it, så det må jeg lige tjekke ud.

Ja molo er monsterdyrt. Jeg køber bluser i ny og næ brugte på trendsales, for det er alt for dyrt. Har du erfaringer med holly´s undertøj??

Anmeld

7. december 2011

Caroline86

Maise skriver:

tak

vi har også boxershortsne som jeg synes er gode når de bruger ble, men deres undertrøjer er små. hahahahha skal så måske bare købe undertrøjerne et nummer større, hahahah-tosse. synes nemlig også HogM er ok i deres undertøj. Må tjekke HogM og name it ud.

Laura bruger også en størrelse større i undertrøjer end i underbukser det virker som om maverne i deres undertrøjer er meget korte/små høhø

Anmeld

7. december 2011

Maise

Baagøe skriver:

Hvor er hun skøn Laura blev 2 år den 25. oktober i år og hun bruger stadig body, og vil gøre det så længe, hun bruger ble. Jeg tror, det er mest behageligt så længe bleen er der, og så er der intet der skiller ad

TAK

Clara når også at blive næsten 2,5 før hun for alvor kommer til at bruge det. tænker bare at hun i vuggestue kommer til at øve toilet og når det er sommer er det mere ligetil lige at trække ned. men ja body holder godt på bleen.

Anmeld

7. december 2011

Maise

MoarHvidovre skriver:

De har begge skiftet til undertøj, da de var omkring 2 år.

Vi har købt fra Name It og H & M som har været ganske udemærket og til, at betale.

tak for svar, må se nærmere på de to mærker. har du erfaringer med holly´s??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.