Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

MAnge oplever desværre graviditets lign symptomer de første mange månededer smider pillerne....det er helt naturligt og kroppens måde at reagere på.Nogle oplever det ikke mens andre døjer med de symptomer i måke et halvt år:-)

Dermed ikke sagt du IKKE er gravidnu, det kan du sagtens være, men bare så du har en normal forklaring på hvorfor du har det sådan hvis det IKKe er tilfældet:-)

Ja okay det giver vel mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Anonym trådstarter

Stadig ingen menstruation.. Håber så meget at den bare bliver væk.

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Hvad betyder det når der er meget slimet udflåd og en lille bitte antydning af noget brunligt??

Anmeld

7. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Hvad betyder det når der er meget slimet udflåd og en lille bitte antydning af noget brunligt??

start på mens måske, eller graviditet. Det svært at sige... Har selv prøvet det samme... da var det underlivs betændelse... det kan være mange ting... 

kender følelsen af at kigge efter sympt. hele tiden.. 

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

start på mens måske, eller graviditet. Det svært at sige... Har selv prøvet det samme... da var det underlivs betændelse... det kan være mange ting... 

kender følelsen af at kigge efter sympt. hele tiden.. 

Det er godt nok træls , så mange tegn og dog så stor mulighed for at det er ingenting.

Anmeld

7. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Det er godt nok træls , så mange tegn og dog så stor mulighed for at det er ingenting.

Ja.. gennemlevede selv det helvede for 1 uge siden.. kom til gyn osv fordi jeg er i behandling. Fik taget Bp og den var negativ.. og Bang så kom mens, som lyn fra en klar himmel. Tror psyken gør rigtig rigtig meget, desværre. 

Ømme bryster, kvalme, træt , ingen blødning.. tisser mere end man plejer føler underlivet er anderledes.. Ja hele pakken faktisk,, det er ret tarveligt det skal være sådan.. 

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ja.. gennemlevede selv det helvede for 1 uge siden.. kom til gyn osv fordi jeg er i behandling. Fik taget Bp og den var negativ.. og Bang så kom mens, som lyn fra en klar himmel. Tror psyken gør rigtig rigtig meget, desværre. 

Ømme bryster, kvalme, træt , ingen blødning.. tisser mere end man plejer føler underlivet er anderledes.. Ja hele pakken faktisk,, det er ret tarveligt det skal være sådan.. 

Ja det er faktisk enormt tarveligt.. Der burde være symptomer man kun får hvis man er gravid.. :/

Anmeld

7. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Ja det er faktisk enormt tarveligt.. Der burde være symptomer man kun får hvis man er gravid.. :/

Ja ... men de kommer også oftest når man ønsker det meget! ...Så tror faktisk man bliver indbilsk gravid.. der er sågar kvinder der får mælk i brysterne .... 

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ja ... men de kommer også oftest når man ønsker det meget! ...Så tror faktisk man bliver indbilsk gravid.. der er sågar kvinder der får mælk i brysterne .... 

Vildt

Anmeld

7. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg skulle i dag være 4+0, hvis gravid. Det er 1. Forsøg efter pillestop. Har siden 2+3/4 haft murren i underlivet og stikken. 3+0 kom kvalmen , først bare brækfornemmelser, nu er det som at have en klump i halsen konstant. De ømme bryster kom for et par dage siden sammen med rygsmerterne. Mht. Til brysterne, så er det ikke ved alle berøringer de føles ømme men kun nogen og oftest i siderne. Mine brystvorter er mega følsomme. Har oplevet noget Mælkehvidt udflåd. Nå men jeg har lige været på toilet fordi jeg følte mig våd, troede det var mens for har haft mens smerter men det var bare som et tykt lag udflåd. Er det tegn på graviditet eller er mens på vej? Fortæl mig gerne om jer?

Jeg ville tage en graviditetstest. du skulle kunne teste positiv i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.