Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.883 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg skulle i dag være 4+0, hvis gravid. Det er 1. Forsøg efter pillestop. Har siden 2+3/4 haft murren i underlivet og stikken. 3+0 kom kvalmen , først bare brækfornemmelser, nu er det som at have en klump i halsen konstant. De ømme bryster kom for et par dage siden sammen med rygsmerterne. Mht. Til brysterne, så er det ikke ved alle berøringer de føles ømme men kun nogen og oftest i siderne. Mine brystvorter er mega følsomme. Har oplevet noget Mælkehvidt udflåd. Nå men jeg har lige været på toilet fordi jeg følte mig våd, troede det var mens for har haft mens smerter men det var bare som et tykt lag udflåd. Er det tegn på graviditet eller er mens på vej? Fortæl mig gerne om jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

sweet

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg skulle i dag være 4+0, hvis gravid. Det er 1. Forsøg efter pillestop. Har siden 2+3/4 haft murren i underlivet og stikken. 3+0 kom kvalmen , først bare brækfornemmelser, nu er det som at have en klump i halsen konstant. De ømme bryster kom for et par dage siden sammen med rygsmerterne. Mht. Til brysterne, så er det ikke ved alle berøringer de føles ømme men kun nogen og oftest i siderne. Mine brystvorter er mega følsomme. Har oplevet noget Mælkehvidt udflåd. Nå men jeg har lige været på toilet fordi jeg følte mig våd, troede det var mens for har haft mens smerter men det var bare som et tykt lag udflåd. Er det tegn på graviditet eller er mens på vej? Fortæl mig gerne om jer?

jeg har alle gangene haft øget udflåd allerede inden jeg havde testdag

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jeg har alle gangene haft øget udflåd allerede inden jeg havde testdag

Har jeg også oplevet men testede negativ igår. 

Anmeld

6. december 2011

sweet

Anonym skriver:

Har jeg også oplevet men testede negativ igår. 

hvornår har du testdag??

Anmeld

6. december 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Hej. 

Det kan jo sagtens være en graviditet 

Men bare for at komme med min "erfaring"... Da jeg stoppede med p-piller døjede jeg meget med kvalme og ekstremt øget udflåd! Det var bare min krops måde at skille sig af med alle hormonerne fra pillerne.. 

Har du prøvet at tage en test? Den ville jo kunne vise om du er gravid, hvis du er 4+0 idag..

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

hvornår har du testdag??

I dag 

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Det kan jo sagtens være en graviditet 

Men bare for at komme med min "erfaring"... Da jeg stoppede med p-piller døjede jeg meget med kvalme og ekstremt øget udflåd! Det var bare min krops måde at skille sig af med alle hormonerne fra pillerne.. 

Har du prøvet at tage en test? Den ville jo kunne vise om du er gravid, hvis du er 4+0 idag..

Jeg testede negativt igår men føles også som om mit underliv er spændt op. 

Anmeld

6. december 2011

sweet

Anonym skriver:

I dag 

prøv at vente 2 dage mere og tage en test igen

Anmeld

6. december 2011

Muffinmus

MAnge oplever desværre graviditets lign symptomer de første mange månededer smider pillerne....det er helt naturligt og kroppens måde at reagere på.Nogle oplever det ikke mens andre døjer med de symptomer i måke et halvt år:-)

Dermed ikke sagt du IKKE er gravidnu, det kan du sagtens være, men bare så du har en normal forklaring på hvorfor du har det sådan hvis det IKKe er tilfældet:-)

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

prøv at vente 2 dage mere og tage en test igen

Det vil jeg prøve så. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.