Stadig ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

sweet

Linda83 skriver:

Håber at det snart lykkes for jer Jeg har 2 børn i forvejen Marcus på 7 og Sophia på 5 år

håber da også at i snart får lov at lave nr 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

L83

sweet skriver:

håber da også at i snart får lov at lave nr 3

Mange tak . De vil så gerne have at vi skal have en baby herhjemme

Anmeld

6. december 2011

sweet

Linda83 skriver:

Mange tak . De vil så gerne have at vi skal have en baby herhjemme

hehe det kender jeg godt min forlovet har en datter på 5 år og hun snakker også hele tiden om det og ikke nok med det så siger hun at jeg skal have en baby i maven og at hendes mor og hendes kæreste også snart skal lave en baby til hende, så den lille pige kan slet ikke få babyér nok hehe

Anmeld

6. december 2011

L83

sweet skriver:

hehe det kender jeg godt min forlovet har en datter på 5 år og hun snakker også hele tiden om det og ikke nok med det så siger hun at jeg skal have en baby i maven og at hendes mor og hendes kæreste også snart skal lave en baby til hende, så den lille pige kan slet ikke få babyér nok hehe

De har travlt de små størrelser Min søn havde os travlt med at finde en kæreste til mig for ellers fik vi jo aldrig en baby . Så han kiggede efter mænd til mig over alt . Hvad med ham der mor han ser da sej ud, vil du være kærester med ham.. Det var nu meget sødt , men os pinligt hehe

Anmeld

6. december 2011

sweet

Linda83 skriver:

De har travlt de små størrelser Min søn havde os travlt med at finde en kæreste til mig for ellers fik vi jo aldrig en baby . Så han kiggede efter mænd til mig over alt . Hvad med ham der mor han ser da sej ud, vil du være kærester med ham.. Det var nu meget sødt , men os pinligt hehe

hehe nååå hvor sødt

Anmeld

9. december 2011

L83

Så kom den endelig. Mens kom igår den 8 så ca 8 dage for sent så er vente tiden forbi og min krop "virker" igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.