Stadig ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. december 2011

L83

Hvor er det dog irriterende at det ikke snart kommer så man kan komme videre. Har taget G test og den var negativ mistede den 1 nov og blødte i ca 6 dage. Og jeg synes at det føltes som om jeg havde æl her den 12 nov. Men stadig ingenting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

sweet

Linda83 skriver:

Hvor er det dog irriterende at det ikke snart kommer så man kan komme videre. Har taget G test og den var negativ mistede den 1 nov og blødte i ca 6 dage. Og jeg synes at det føltes som om jeg havde æl her den 12 nov. Men stadig ingenting

der kan godt gå et par ekstra uger inden din mens dukker op, sådan har det været næsten alle gangene for mig..

Anmeld

6. december 2011

L83

sweet skriver:

der kan godt gå et par ekstra uger inden din mens dukker op, sådan har det været næsten alle gangene for mig..

Har godt læst at der er nogen der først har fået det efter 3 måender hvor lang tid gik der med dig ?

Anmeld

6. december 2011

sweet

Linda83 skriver:

Har godt læst at der er nogen der først har fået det efter 3 måender hvor lang tid gik der med dig ?

her sidste gang gik der 7 uger i alt. så har jeg prøvet ca 5 uger to gange og 3 gange hvor det har været omkring de 6 ugers tid...

Anmeld

6. december 2011

sweet

Linda83 skriver:

et godt råd er bare at lade være med at tænke for meget over det og så skal den nok komme igen..

Anmeld

6. december 2011

l.kjoeller

Linda83 skriver:

Ved mig gik der 2 mnd. HÅber snart det kommer

Anmeld

6. december 2011

L83

sweet skriver:

her sidste gang gik der 7 uger i alt. så har jeg prøvet ca 5 uger to gange og 3 gange hvor det har været omkring de 6 ugers tid...

Ejjj hvor har du mistet mange gange :-0 . Det gør mig virkelig ondt. Ved slet ikke hvad jeg skal skrive er helt tom for ord. Ved hvor ondt det gør og miste , så kan kun forstille mig hvor ondt det gør og miste mere end en gang

Anmeld

6. december 2011

L83

sweet skriver:

et godt råd er bare at lade være med at tænke for meget over det og så skal den nok komme igen..

Jah jeg ved det godt det er bare såååå svært synes jeg

Anmeld

6. december 2011

sweet

Linda83 skriver:

Jah jeg ved det godt det er bare såååå svært synes jeg

det er hårdt at miste så mange gange men nu er der også noget sygdom der åbenbart har kunne være skyld i det, men lægerne på sygehuset er ikke sikre... men håber det snart lykkedes..

men har fået afvide jeg intet må når jeg bliver gravid og når jeg er over de 12 uger skal jeg scannes hver 2. uge fordi de skal holde øje med væksten og så er der risiko for fortidlig fødsel..

ved godt det er svært at lade være med at tænke på hvornår den kommer igen især når man rigtig gerne vil igang igen.. havde du børn i forvejen??

Anmeld

6. december 2011

L83

sweet skriver:

det er hårdt at miste så mange gange men nu er der også noget sygdom der åbenbart har kunne være skyld i det, men lægerne på sygehuset er ikke sikre... men håber det snart lykkedes..

men har fået afvide jeg intet må når jeg bliver gravid og når jeg er over de 12 uger skal jeg scannes hver 2. uge fordi de skal holde øje med væksten og så er der risiko for fortidlig fødsel..

ved godt det er svært at lade være med at tænke på hvornår den kommer igen især når man rigtig gerne vil igang igen.. havde du børn i forvejen??

Håber at det snart lykkes for jer Jeg har 2 børn i forvejen Marcus på 7 og Sophia på 5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.