Æl-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Becca

sweet skriver:

det eneste tidspunkt du kan regne med en æg-test er når den er lige så tydlig som kontrolstregen.. så har du ægløsning.. og man siger når den kun er svagt positiv så er den negativ for ægløsning... men jo tydliger den bliver jo tætter er du på din ægløsning..

håber du kan bruge det til noget

jeg bliver lidt kloger (: .. godt være det en god ide og være lidt tålmodig til på fredag el. lørdag og tage en ordenlig g-test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

sweet

Becca skriver:

jeg venter med g-test til på fredag eller lørdag . jeg prøver virkelige at tænke på noget andet, men det fordi vi ramt ægeløsning tidspunkt .. puuha

men mange tak for jeres svar ..

så kan jeg måske sove godt i aften og prøve at have lidt tålmodighed.

tag aldrig efter en æg-test hvis du vil tjekke om du er gravidmen krydser finger alt hvad jeg kan

Anmeld

6. december 2011

sweet

Becca skriver:

jeg bliver lidt kloger (: .. godt være det en god ide og være lidt tålmodig til på fredag el. lørdag og tage en ordenlig g-test

det syntes jeg du skal gøre er det lørdag du har test dag??

Anmeld

6. december 2011

Becca

sweet skriver:

det syntes jeg du skal gøre er det lørdag du har test dag??

Det er faktis på lørdag .. har aftale med mand at jeg tisser på den også får han lov at se hvad resultat giver ! det har vi aldrig gjort før, så må vi håbe på at det giver held. skulle nemli have haft min mens igår .. men kan ikke glæde for meget !   det enest symptomer jeg mener jeg har det kun stik i underliv og føler mig tung også lidt stik i brystevort og den kløer lidt .. men ja ..

Anmeld

6. december 2011

sweet

Becca skriver:

Det er faktis på lørdag .. har aftale med mand at jeg tisser på den også får han lov at se hvad resultat giver ! det har vi aldrig gjort før, så må vi håbe på at det giver held. skulle nemli have haft min mens igår .. men kan ikke glæde for meget !   det enest symptomer jeg mener jeg har det kun stik i underliv og føler mig tung også lidt stik i brystevort og den kløer lidt .. men ja ..

krydser finger for jer hvis du er over der hvor du skulle have mens hvorfor tager du den så ikke nu???

Anmeld

6. december 2011

sweet

Becca skriver:

sorry jeg læste forkert kan godt se din test dag var lørdag..

Anmeld

6. december 2011

Becca

sweet skriver:

sorry jeg læste forkert kan godt se din test dag var lørdag..

vil os gern tage den nu .. heheh men jeg er bange for om den lige pludselig kommer som de andre gang. så denne gang venter jeg 5 dag .. (:

mange tak . vi  & håber ..!!

Anmeld

6. december 2011

sweet

Becca skriver:

vil os gern tage den nu .. heheh men jeg er bange for om den lige pludselig kommer som de andre gang. så denne gang venter jeg 5 dag .. (:

mange tak . vi  & håber ..!!

giv lige en tilbagemelding ikke

Anmeld

6. december 2011

Becca

sweet skriver:

giv lige en tilbagemelding ikke

Jeps  det skal jeg nok !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.