Æl-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Becca

min mens er 2 dag overtid og igen for sjovt tester jeg med æl-test og den bliver ved med at vis 2 streger den ene er rød og den anden lidt svag .... jeg venter på lørdag med at test g-test ..

men jeg forstår ikke hvorfor der kommer de 2 streger hele tiden .

nogen derud der kan få mit hovede til at fald til ro .. !! ??

jeg helt ud af den... gud hvor jeg dog ønsker lykke den her gang .. !!

har ellers haft ondt i maven hele dagen idag og været på toilet 2 gang..  .. hmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Muffinmus

mjø, sådan så mine æl teste ud det meste af måneden...så for mig er det ikke ligefrem usædvanligt:-)

MEN, regler er vist at kan man fremtrylle en flot streg på ens æl test, altså knald rød, så er der gode odds for at man også kan se en stregpå en almindeig test:-)DEt er jo samme hormon æl testen giver det "falske" udslag på, så det betyder som regel at hcg er på vej op....Hvis man er heldig.

Anmeld

6. december 2011

Becca

MariaE skriver:

mjø, sådan så mine æl teste ud det meste af måneden...så for mig er det ikke ligefrem usædvanligt:-)

MEN, regler er vist at kan man fremtrylle en flot streg på ens æl test, altså knald rød, så er der gode odds for at man også kan se en stregpå en almindeig test:-)DEt er jo samme hormon æl testen giver det "falske" udslag på, så det betyder som regel at hcg er på vej op....Hvis man er heldig.

hvor ville det være dejlig at få en possitive test i år (:

jeg tester g-test på lørdag  vil være en perfect julegave til mand

men de 2 streger er som sagt ikke knald rød men en rød streg og en svag en som vist betyder negative i æl-test.. betyder det noget i g-test tror du ??? hvis du ved hvad jeg mener ! (:

Anmeld

6. december 2011

Muffinmus

ikke sikkert, men da jeg testede, hvem sagde testoman, der testede jeg med begge abre for at se forskellen. Og først da jeg fik en svag streg på min g-test kom der en flot rød streg på min ÆL test, indtil da var den bare svag rød.

Anmeld

6. december 2011

sweet

Becca skriver:

min mens er 2 dag overtid og igen for sjovt tester jeg med æl-test og den bliver ved med at vis 2 streger den ene er rød og den anden lidt svag .... jeg venter på lørdag med at test g-test ..

men jeg forstår ikke hvorfor der kommer de 2 streger hele tiden .

nogen derud der kan få mit hovede til at fald til ro .. !! ??

jeg helt ud af den... gud hvor jeg dog ønsker lykke den her gang .. !!

har ellers haft ondt i maven hele dagen idag og været på toilet 2 gang..  .. hmmm

jeg kan altid få en svag positiv æg-test så den må du ikke tage efter

Anmeld

6. december 2011

Becca

MariaE skriver:

ikke sikkert, men da jeg testede, hvem sagde testoman, der testede jeg med begge abre for at se forskellen. Og først da jeg fik en svag streg på min g-test kom der en flot rød streg på min ÆL test, indtil da var den bare svag rød.

sys de bliver tydelige hver enest dag .. for 5 dag siden efter min sidst dag i æggeløsning var der kun 1 streg på æl-test og igår 2 streg men svag idag lidt tydelig .. sååå .. er bleven en testoman  føler at den er der ..

....

Anmeld

6. december 2011

Becca

sweet skriver:

jeg kan altid få en svag positiv æg-test så den må du ikke tage efter

så de kan snyd meget ???

Anmeld

6. december 2011

sweet

Becca skriver:

så de kan snyd meget ???

det eneste tidspunkt du kan regne med en æg-test er når den er lige så tydlig som kontrolstregen.. så har du ægløsning.. og man siger når den kun er svagt positiv så er den negativ for ægløsning... men jo tydliger den bliver jo tætter er du på din ægløsning..

håber du kan bruge det til noget

Anmeld

6. december 2011

Camillos

Becca skriver:

så de kan snyd meget ???

i stedet for at blive ved med de ægløsnings teste ville det nok være en ide at prøve med en Graviditets test.. så får du enten et posetivt eller negativt svar.. Lad nu vær med at håbe for meget.. Du kan kun blive skuffet.. 

Anmeld

6. december 2011

Becca

Camillos skriver:

i stedet for at blive ved med de ægløsnings teste ville det nok være en ide at prøve med en Graviditets test.. så får du enten et posetivt eller negativt svar.. Lad nu vær med at håbe for meget.. Du kan kun blive skuffet.. 

jeg venter med g-test til på fredag eller lørdag . jeg prøver virkelige at tænke på noget andet, men det fordi vi ramt ægeløsning tidspunkt .. puuha

men mange tak for jeres svar ..

så kan jeg måske sove godt i aften og prøve at have lidt tålmodighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.