kvalme og halsbrand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

samantha1986

Kay skriver:

sulten... det er jeg slet ikke... skal tage mig sammen for at spise...

Ja okay. Efter min kvalme forsvandt, så er jeg ikke rigtig sulten..

Frugt og grønt spiste jeg meget af, det hjalp på kvalmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Kay

samantha1986 skriver:

Ja okay. Efter min kvalme forsvandt, så er jeg ikke rigtig sulten..

Frugt og grønt spiste jeg meget af, det hjalp på kvalmen.

prøver at spise lidt frugt og grønt... men det hjælper ik rigtig og har bare ik lyst til det... rigtig iriterende... men det går vel over....

Anmeld

7. december 2011

samantha1986

Kay skriver:

prøver at spise lidt frugt og grønt... men det hjælper ik rigtig og har bare ik lyst til det... rigtig iriterende... men det går vel over....

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne. Men de første tre til fire måneder er vist de værste.

Jeg har været heldig at min kvalme forsvandt da jeg var 11 uger henne. Har stadig madlede ved nogen ting.

Min søster lå og kastede op til hun var 16 uger henne mener jeg, og tror hun efterfølgende døjede med kvalme, og min kusine kastede op i 7 måneder. Så det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, men ønsker for dig du hurtigt er ovre det.

Anmeld

7. december 2011

Kay

samantha1986 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne. Men de første tre til fire måneder er vist de værste.

Jeg har været heldig at min kvalme forsvandt da jeg var 11 uger henne. Har stadig madlede ved nogen ting.

Min søster lå og kastede op til hun var 16 uger henne mener jeg, og tror hun efterfølgende døjede med kvalme, og min kusine kastede op i 7 måneder. Så det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, men ønsker for dig du hurtigt er ovre det.

tak... håber også det er hurtigt overstået... jeg ved heller ikke hvor langt jeg er henne... det finder jeg ud af på tirsdag...

Anmeld

7. december 2011

samantha1986

Kay skriver:

tak... håber også det er hurtigt overstået... jeg ved heller ikke hvor langt jeg er henne... det finder jeg ud af på tirsdag...

Nå for søren, så er det jo helt nyt.. Det bliver spændende

Anmeld

7. december 2011

Kay

samantha1986 skriver:

Nå for søren, så er det jo helt nyt.. Det bliver spændende

jeps det er det... har pco åg ingen æl... eller jo det havde jeg jo alligevel så derfor er det rigtig svært at vide hvor langt jeg er

Anmeld

7. december 2011

samantha1986

Kay skriver:

jeps det er det... har pco åg ingen æl... eller jo det havde jeg jo alligevel så derfor er det rigtig svært at vide hvor langt jeg er

Ja det kan jeg godt se så.. Så er det jo bare endnu mere spændende at få at vide hvor langt du er henne. Det er en lille ekstra julegave

Anmeld

7. december 2011

Kay

samantha1986 skriver:

Ja det kan jeg godt se så.. Så er det jo bare endnu mere spændende at få at vide hvor langt du er henne. Det er en lille ekstra julegave

det er det..... blier så dejligt at se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.