kvalme og halsbrand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Kay

Ayasmor skriver:

Pas på med det ingefær.. det kan have en negativ virkning på testiklerne hvis du venter en dreng

sys nok jeg havde hørt noget om ingefær...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

babymus77

Kay skriver:

aj mandariner kan jeg slet ikke spise det får jeg det værer af... plejer ellers at elske dem... og syrlige ting genneralt....

Griner og jeg plejer ikke gide æde det lort;-)) men nu!!! Min bedste spise;-)) samme vaner her som ved min sønnemand;-))

Anmeld

6. december 2011

Kay

babymus77 skriver:

Griner og jeg plejer ikke gide æde det lort;-)) men nu!!! Min bedste spise;-)) samme vaner her som ved min sønnemand;-))

det er skægt....

Anmeld

7. december 2011

MiaLarsen

Ja for jeg spurgte min læge om hvad jeg måtte ta for kvalme.. også nævnte hun de tabeletter..

Anmeld

7. december 2011

Kay

MiaLarsen skriver:

Ja for jeg spurgte min læge om hvad jeg måtte ta for kvalme.. også nævnte hun de tabeletter..

oki... tror jeg må ringe til min læge og høre...

Anmeld

7. december 2011

Camulla

Kay skriver:

jeg har haft halsbrand de sidste par dage... og der hjælper de at spise mariekiks....

men kvalmen.... den er da bare ik sjov.... nogle råd til at komme af med den??? sys nemlig slet ik den er sjov...

Jeg har det lige omvendt. Kvalmen var til at leve med, der spiste jeg bare. Bare det at spise - hvad som helst - hjalp. Og de der armbånd hjalp heller ikke mig

Men halsbrand har jeg konstant og ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. I starten hjalp mandler, men blev lissom imun overfor dem. Cocio hjælper lidt, men ikke længe, mælk og banan hjælper ikke og har endda prøvet det der Galieve fra apoteket. Det var jeg ved at kaste op over, helt seriøst, stod og græd ind over vasken. Det virkede dog, men kun i en time, så det var ikke det værd... Puh, det var klamt!

Åhh, håber at han snart kommer ud, så jeg slipper for halsbrand-helvede  

Anmeld

7. december 2011

Kay

Camulla skriver:

Jeg har det lige omvendt. Kvalmen var til at leve med, der spiste jeg bare. Bare det at spise - hvad som helst - hjalp. Og de der armbånd hjalp heller ikke mig

Men halsbrand har jeg konstant og ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. I starten hjalp mandler, men blev lissom imun overfor dem. Cocio hjælper lidt, men ikke længe, mælk og banan hjælper ikke og har endda prøvet det der Galieve fra apoteket. Det var jeg ved at kaste op over, helt seriøst, stod og græd ind over vasken. Det virkede dog, men kun i en time, så det var ikke det værd... Puh, det var klamt!

Åhh, håber at han snart kommer ud, så jeg slipper for halsbrand-helvede  

øvøvøv... har du pprøvet marie kiks??? de hjælper rigtig godt på min halsbrand...

Anmeld

7. december 2011

samantha1986

Kay skriver:

jeg har haft halsbrand de sidste par dage... og der hjælper de at spise mariekiks....

men kvalmen.... den er da bare ik sjov.... nogle råd til at komme af med den??? sys nemlig slet ik den er sjov...

Jeg brugte seaband og de hjalp. Og så spiste jeg lidt men ofte, så jeg nåede ikke at opleve at blive sulten, for så snart jeg blev det kom kvalmen.

Anmeld

7. december 2011

Kay

samantha1986 skriver:

Jeg brugte seaband og de hjalp. Og så spiste jeg lidt men ofte, så jeg nåede ikke at opleve at blive sulten, for så snart jeg blev det kom kvalmen.

sulten... det er jeg slet ikke... skal tage mig sammen for at spise...

Anmeld

7. december 2011

Camulla

Kay skriver:

øvøvøv... har du pprøvet marie kiks??? de hjælper rigtig godt på min halsbrand...

Nej, det kunne være jeg skulle prøve det. Tak for tippet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.