kvalme og halsbrand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2011

Kay

jeg har haft halsbrand de sidste par dage... og der hjælper de at spise mariekiks....

men kvalmen.... den er da bare ik sjov.... nogle råd til at komme af med den??? sys nemlig slet ik den er sjov...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

K&S

Kay skriver:

jeg har haft halsbrand de sidste par dage... og der hjælper de at spise mariekiks....

men kvalmen.... den er da bare ik sjov.... nogle råd til at komme af med den??? sys nemlig slet ik den er sjov...

Seaband fra apoteket - armbånd, der også bruges mod køre/søsyge

Anmeld

6. december 2011

Kay

K&S skriver:

Seaband fra apoteket - armbånd, der også bruges mod køre/søsyge

århhh ja for helved... dem bruger jeg jo selv når jeg er kørersyg... skide smart... dumme dumme mig...

Anmeld

6. december 2011

K&S

Kay skriver:

århhh ja for helved... dem bruger jeg jo selv når jeg er kørersyg... skide smart... dumme dumme mig...

Håber de hjælper! De var min livsline de første 4½ måned, hvor jeg havde kvalme

Anmeld

6. december 2011

MiaLarsen

da jeg havde en voldsom kvalme den gang.. tog jeg Ingefær Tabeletter .. dem man kan købe på apoteket.. de hjalp mig meget. 

Anmeld

6. december 2011

Kay

MiaLarsen skriver:

da jeg havde en voldsom kvalme den gang.. tog jeg Ingefær Tabeletter .. dem man kan købe på apoteket.. de hjalp mig meget. 

og dem må man gerne spise når man er gravid??

Anmeld

6. december 2011

Kay

K&S skriver:

Håber de hjælper! De var min livsline de første 4½ måned, hvor jeg havde kvalme

puhhh det var længe....

Anmeld

6. december 2011

Ayasmor

Kay skriver:

og dem må man gerne spise når man er gravid??

Pas på med det ingefær.. det kan have en negativ virkning på testiklerne hvis du venter en dreng

Anmeld

6. december 2011

babymus77

Jeg har også prøvet de arm bånd hvilket overhovedet ikk hjælper på mig!!!! Derimod hjælper mandariner!!! Den syrlige smag vups så er det væk!!!;-))

Anmeld

6. december 2011

Kay

babymus77 skriver:

Jeg har også prøvet de arm bånd hvilket overhovedet ikk hjælper på mig!!!! Derimod hjælper mandariner!!! Den syrlige smag vups så er det væk!!!;-))

aj mandariner kan jeg slet ikke spise det får jeg det værer af... plejer ellers at elske dem... og syrlige ting genneralt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.