Taberlisten! Uge 2 (Ny)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

Mille83

Frøken Christiansen skriver:

ja selvfølgelig må du det  jeg er på nupo kuren, udelukkende 6 breve om dagen og det fungerer skide godt, men man skal have en virkelig stor vilje styrke hvis man skal gennemføre det men på 11 dage har jeg tabt 5,1 kg.  i det hele siden 19 september har jeg tabt 11,6 kg.

6 breve om dagen? Er det suppe eller det der man drikker? Sorry hvis jeg spørger for meget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

bobbles

Mille83 skriver:

6 breve om dagen? Er det suppe eller det der man drikker? Sorry hvis jeg spørger for meget....

du spørger bare løs  nej det er noget pulver man blander op med vand, så kan man få det i forskellige smage jeg har min med kakao, også kan man få noget chokolade bar ved der er med karamel, chokolade, kokos, tranebær og solbær eller brombær den sidste nævnte kan jeg ikke lige huske. og tager man en bar så er det kun 5 breve om dagen, og det fungerer super effektivt på mig

Anmeld

10. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

har ikke fået målt mig endnu...men hopper fra...og håber på at jeg må være med igen januar..synes det er for hårdt her i december måned, for synes man hygger så meget med kager og lign.

Anmeld

11. december 2011

Mille83

du spørger bare løs  nej det er noget pulver man blander op med vand, så kan man få det i forskellige smage jeg har min med kakao, også kan man få noget chokolade bar ved der er med karamel, chokolade, kokos, tranebær og solbær eller brombær den sidste nævnte kan jeg ikke lige huske. og tager man en bar så er det kun 5 breve om dagen, og det fungerer super effektivt på mig

Det lyder virkelig hårdt, fedt du kan gøre det.... 

Anmeld

11. december 2011

Kofoed.

Hvor længe har du været på den ialt?

Anmeld

11. december 2011

bobbles

Kofoed. skriver:

Hvor længe har du været på den ialt?

jeg startede på den kur den 30 november, der vejede jeg 89,5 kg og nu vejer jeg 83,9 kg.

Anmeld

11. december 2011

Kofoed.

jeg startede på den kur den 30 november, der vejede jeg 89,5 kg og nu vejer jeg 83,9 kg.

Er der ikke en begrænsning på hvor længe man må? Starter nemlig til januar med den, men er lidt itvivl om hvor længe jeg skal være igang med den.

Anmeld

11. december 2011

MLT

Hvor køber du pulveret henne?

Jeg synes godt nok, at det er lidt dyrt, hvis man skal have seks portioner om dagen Eller er det bare mig?

Anmeld

12. december 2011

bobbles

EmmaJosephine skriver:

Hvor køber du pulveret henne?

Jeg synes godt nok, at det er lidt dyrt, hvis man skal have seks portioner om dagen Eller er det bare mig?

det er dyrt ja men ikke hvis du går ned i netto og køber det, så giver du 199 kr for en pakke og der er til 5 dage plus at du får en shaker med

Anmeld

12. december 2011

bobbles

Kofoed. skriver:

Er der ikke en begrænsning på hvor længe man må? Starter nemlig til januar med den, men er lidt itvivl om hvor længe jeg skal være igang med den.

jo mener jeg har læst at man max må være på den i 8 uger, og skal man fortsætte i længere tid så skal man ha samråd med ens læge, men jeg holder en uges pause og spiser lidt normalt mad igen når jeg har taget det i 8 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.