Taberlisten! Uge 2 (Ny)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Ja for søren, jeg er da også helt paf... Men nu er jeg gået igang med vandet... Det er simpelthen for åndsvagt at jeg ikke har haft gjort det i den her uge... Så nu render jeg på toilettet hele aftenen

Men hvis det betyder at jeg har et flot resultat på mandag, så er det ok

Det kan jeg godt forstå, det er fandme flot.
og ja, igang med det vand. hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

twinboys

højde 159cm

lår 66cm

hofter 110cm

talje 104cm

bryst 106cm

overarm 37cm

min alder 37år

min vægt 81,3kg vægt i dag 81kg

mål 62kg

Anmeld

5. december 2011

ønskerbaby

jeg har desværre ikke tabt mig så stadig 59,7 

Anmeld

6. december 2011

Muhmi

Frøken Christiansen skriver:

et godt tip til at man husker at drikke nok vand, det er at have en flaske stående i køleskabet så ser man den hver gang man åbner køleskabet, og fyld den hver gang den er tom, så drikker man måske de 2-3 liter som man bør i løbet af en dag

Jeps.. Det vil jeg gøre fremover

Anmeld

6. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

Jeps.. Det vil jeg gøre fremover

jeg har en 1½ liter sodavands flaske stående i køleskabet, har næsten drukket de første 1½ liter, det er nu hårdt at drikke så meget vand, men det bliver jo en nødvendighed for et godt vægttab i det lange løb.

Anmeld

6. december 2011

Muhmi

Frøken Christiansen skriver:

jeg har en 1½ liter sodavands flaske stående i køleskabet, har næsten drukket de første 1½ liter, det er nu hårdt at drikke så meget vand, men det bliver jo en nødvendighed for et godt vægttab i det lange løb.

Præcis! Jeg drak også halvanden ltr. på 2 timer igår... Det er hårdt, men hvis man ved hvor gavnlig en effekt det har på ens vægttab så gør man det... Hvis man ikke glemmer det ligesom mig

Anmeld

6. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

(Laver lige en ny, da man ikke kunne oprette sig anonymt i den anden!)

Så er jeg tilbage

Ved i utålmodigt har ventet på listen hele ugen og at i glæææder jer til at vise jeres flotte resultater frem!

Mine resultater derimod er jeg dog ikke så stolt af at vise frem eller jo det er jeg, men jeg har INGEN kilo smidt, derimod en maaaasse centimeter rundt omkring på hele kroppen... Og jeg ved godt hvorfor jeg ingen kilo har smidt og det er simpelthen fordi jeg ikke har drukket det vand jeg skal... Så jeg regner med et flot resultat i næste uge

Mine mål er nu:

Lår (Hvor det er bredest): Før:80 NU:78,5

Hofte: Før:139 NU: 136

Talje: Før:114 NU: 106

Bryst: Før:122 NU: 117,5

Overarm: Før:38 NU: 37,5

Navle: Før: 136 NU: 127

Så jeg har tabt 27!!! cm på hele kroppen men ingen kilo, det er syret!

Startvægt: 118,2 kg

Vægt nu: 118,2 kg

Delmål: 90

Vægt jeg vil vil nå: 75 kg

Så nu vil jeg gerne høre jeres resultater

Du kan oprette dig anonymt, men vælg at skrive som f.eks. "Ano89" osv. HVIS du vil lægge billede ind og stadig gerne vil være anonym, så kan du lade være med at have dit ansigt med på billedet.. Vi kan ikke kende den ene krop fra den anden Og det giver mere motivation hvis du lægger dit billede ind!

lige friske mave billeder det første er fra sidste uge hvor det andet lige er taget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2011

Muhmi

Vil folk ikke være med mere??

Anmeld

7. december 2011

Muhmi

Kan det virkelig passe at så mange bare på én uge enten har givet op eller bare ikke gider være med herinde??

Anmeld

7. december 2011

Kofoed.

Må heller skrive mine tal i også (laver tabel når der er flere svar )

Ny vægt 110,1 tabt 600 gram.

Lår 77
Hofte 178
Navle 126
Talje 99
Bryst 117,5
Overarm 33

Har FÅET 8,5 cm mere på kroppen, men den første 1½ cm er min overarm, min højre er åbenbart 1½ cm større end venstre, så har skiftet arm. (man skal åbenbart ikke kun bære i den ene arm )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.