Taberlisten! Uge 2 (Ny)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.754 visninger
50 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. december 2011

Muhmi

(Laver lige en ny, da man ikke kunne oprette sig anonymt i den anden!)

Så er jeg tilbage

Ved i utålmodigt har ventet på listen hele ugen og at i glæææder jer til at vise jeres flotte resultater frem!

Mine resultater derimod er jeg dog ikke så stolt af at vise frem eller jo det er jeg, men jeg har INGEN kilo smidt, derimod en maaaasse centimeter rundt omkring på hele kroppen... Og jeg ved godt hvorfor jeg ingen kilo har smidt og det er simpelthen fordi jeg ikke har drukket det vand jeg skal... Så jeg regner med et flot resultat i næste uge

Mine mål er nu:

Lår (Hvor det er bredest): Før:80 NU:78,5

Hofte: Før:139 NU: 136

Talje: Før:114 NU: 106

Bryst: Før:122 NU: 117,5

Overarm: Før:38 NU: 37,5

Navle: Før: 136 NU: 127

Så jeg har tabt 27!!! cm på hele kroppen men ingen kilo, det er syret!

Startvægt: 118,2 kg

Vægt nu: 118,2 kg

Delmål: 90

Vægt jeg vil vil nå: 75 kg

Så nu vil jeg gerne høre jeres resultater

Du kan oprette dig anonymt, men vælg at skrive som f.eks. "Ano89" osv. HVIS du vil lægge billede ind og stadig gerne vil være anonym, så kan du lade være med at have dit ansigt med på billedet.. Vi kan ikke kende den ene krop fra den anden Og det giver mere motivation hvis du lægger dit billede ind!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Hailiesmom11

Jeg har ikke lige fået taget billeder i dag, så de kommer lige ind i morgen  men min første uge er gået super godt..

Mine mål er nu:

Lår (Hvor det er bredest): Før:63,5 NU:62

Hofte: Før:106 NU: 105

Talje: Før:96 NU: 95

Bryst: Før:142 NU: 141

Overarm: Før:37 NU: 37

Navle: Før: 117 NU: 110

Så jeg har tabt  11,5 cm i alt

Startvægt: 86,6 kg

Vægt nu: 85,5 kg

Delmål: 75 kg

Vægt jeg vil vil nå:   65 kg

Anmeld

5. december 2011

Frk-Lotusblomst

Nej hvor er det dog flot med alle de centimeter. og ja det er øv med vægten men er sikker på du nok skal trække et flot vægttab næste uge. Men centimeterne. HOLD DA OP.

Anmeld

5. december 2011

Anonym

Sikke flot med alle de tabte cm .. Jeg kan ikke finde mit målebånd så kan desværre ikke være med der

Da jeg startede i denne gruppe sagde vægten 95,2 nu siger den 93 kg. Men jeg gik igang med mit vægttab for en måneds tid siden hvor vægten var helt oppe på 98,4 kg så i alt er der røget 5,4 Kg

Ano4x4

Anmeld

5. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

(Laver lige en ny, da man ikke kunne oprette sig anonymt i den anden!)

Så er jeg tilbage

Ved i utålmodigt har ventet på listen hele ugen og at i glæææder jer til at vise jeres flotte resultater frem!

Mine resultater derimod er jeg dog ikke så stolt af at vise frem eller jo det er jeg, men jeg har INGEN kilo smidt, derimod en maaaasse centimeter rundt omkring på hele kroppen... Og jeg ved godt hvorfor jeg ingen kilo har smidt og det er simpelthen fordi jeg ikke har drukket det vand jeg skal... Så jeg regner med et flot resultat i næste uge

Mine mål er nu:

Lår (Hvor det er bredest): Før:80 NU:78,5

Hofte: Før:139 NU: 136

Talje: Før:114 NU: 106

Bryst: Før:122 NU: 117,5

Overarm: Før:38 NU: 37,5

Navle: Før: 136 NU: 127

Så jeg har tabt 27!!! cm på hele kroppen men ingen kilo, det er syret!

Startvægt: 118,2 kg

Vægt nu: 118,2 kg

Delmål: 90

Vægt jeg vil vil nå: 75 kg

Så nu vil jeg gerne høre jeres resultater

Du kan oprette dig anonymt, men vælg at skrive som f.eks. "Ano89" osv. HVIS du vil lægge billede ind og stadig gerne vil være anonym, så kan du lade være med at have dit ansigt med på billedet.. Vi kan ikke kende den ene krop fra den anden Og det giver mere motivation hvis du lægger dit billede ind!

Mine mål er nu:

Lår (Hvor det er bredest): 68,4 cm

Talje: 105 cm

Bryst: 98,9 cm

Overarm: 35,3 cm

Navle: 115,3 cm.

Startvægt: 96 kg.

Nuværende vægt: 86,7 kg.

ønske vægt: 65 kg.

Tabte kg: 9,3 kg. og har tabt 2,8 kg fra onsdag til søndag i sidste uge

Frisk mave billede kommer imorgen så det bliver et morgen billede så jeg ikke er så oppustet fordi det er aften

Anmeld

5. december 2011

puslepigen

Sidste uges vægt 106

nuværende vægt 106

har ikke fået gjort noget for det i den her uge. må vist heller tage mig sammen til næste uge.

det er nogle flotte resultater i har fået

Anmeld

5. december 2011

signe.

sidste uges vægt 61 kg, nuværende, 60,5

Anmeld

5. december 2011

Muhmi

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej hvor er det dog flot med alle de centimeter. og ja det er øv med vægten men er sikker på du nok skal trække et flot vægttab næste uge. Men centimeterne. HOLD DA OP.

Ja for søren, jeg er da også helt paf... Men nu er jeg gået igang med vandet... Det er simpelthen for åndsvagt at jeg ikke har haft gjort det i den her uge... Så nu render jeg på toilettet hele aftenen

Men hvis det betyder at jeg har et flot resultat på mandag, så er det ok

Anmeld

5. december 2011

Laura.

Hvor er I bare gode altså..

Jeg må indrømme at jeg ikke har været så god til at holde mig til den nye livsstil, men det SKAL jeg nu, så forhåbentlig jeg får lidt gode resultater i næste uge.

Anmeld

5. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

Ja for søren, jeg er da også helt paf... Men nu er jeg gået igang med vandet... Det er simpelthen for åndsvagt at jeg ikke har haft gjort det i den her uge... Så nu render jeg på toilettet hele aftenen

Men hvis det betyder at jeg har et flot resultat på mandag, så er det ok

et godt tip til at man husker at drikke nok vand, det er at have en flaske stående i køleskabet så ser man den hver gang man åbner køleskabet, og fyld den hver gang den er tom, så drikker man måske de 2-3 liter som man bør i løbet af en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.