ægløsningen der blev væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

sweet

Hailiesmom11 skriver:

Uh spændende ven.. håber der kommer en lille spire og at den så bliver der

gør jeg også ven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Malli

sweet skriver:

nej det er jeg ikke blevet tilbudt.. hvad er det??

Det er et tilskud, som er med til at styrke slimhinden, og dermed gør det "nemmere" for kroppen at holde på det, jeg har haft en helt almindelig graviditet og fødsel, men her når vi prøver at få nummer 3 , har jeg 2 gange indenfor 3 måneder mistet mellem uge 5 og uge 6. Min læge sendte mig til gynækolog, og her mente de at et progesteron tilskud ville kunne hjælpe mig, da det kunne være en mulighed at slimhinder var lidt for sarte. men prøv at google " progesteron tilskud" Så kan du læse en masse, og evt foreslå din læge det! - For det må da være lidt psykisk hårdt at gå igennem så mange SA! 

Anmeld

5. december 2011

sweet

Malli skriver:

Det er et tilskud, som er med til at styrke slimhinden, og dermed gør det "nemmere" for kroppen at holde på det, jeg har haft en helt almindelig graviditet og fødsel, men her når vi prøver at få nummer 3 , har jeg 2 gange indenfor 3 måneder mistet mellem uge 5 og uge 6. Min læge sendte mig til gynækolog, og her mente de at et progesteron tilskud ville kunne hjælpe mig, da det kunne være en mulighed at slimhinder var lidt for sarte. men prøv at google " progesteron tilskud" Så kan du læse en masse, og evt foreslå din læge det! - For det må da være lidt psykisk hårdt at gå igennem så mange SA! 

jeg har lige fået tjekket min livmoder og slimhinder i dag, og det så rigtig flot ud.. men nu skal jeg henvises til en overlæge på skejby til udredning. Og har også været igennem en masse prøver og div, her ved den første udredning jeg var igennem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.