ægløsningen der blev væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. december 2011

sweet

jeg har siden min udskrabning i febuar ikke kunne måle min ægløsning, og troede virkelig der var noget galt da det aldrig har været et problem før  

Jeg var så i dag til en vand/kontrastscanning på kvindeklinikken (og er kun på 9 dagen fra førsteblødningsdag) og så smiler damen og siger du skal vist ringe til manden og sige i skal hygge i dag for du har ægløsning i dag eller i morgen... øhhh what??? jeg troede jo den var væk

Plejer som regl at have ægløsning på 14-18 dagen i min cyklus.. og nu er den så på 9 dagen... 

JUBBBIII så nu skal der laves baby hihihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

babymus77

Jeg plejer at teste positiv på 14 dag og kunne heller ikke finde sidst!!! Blev så gravid;-)) og er termins scannet og jeg har også haft ægløsning tidlig end normalt;-))) så bare i gang i to;-)) krydser

Anmeld

5. december 2011

sweet

babymus77 skriver:

Jeg plejer at teste positiv på 14 dag og kunne heller ikke finde sidst!!! Blev så gravid;-)) og er termins scannet og jeg har også haft ægløsning tidlig end normalt;-))) så bare i gang i to;-)) krydser

ja har også sagt til manden der ikke er noget der hedder at man er træt når han kommer hjem fra job ved midnat hihi er dog nu lidt nervøs for at blive gravid igen, for har tabt 6 gange nu og er bange for det vil ske igen når det engang lykkedes..

Anmeld

5. december 2011

babymus77

sweet skriver:

ja har også sagt til manden der ikke er noget der hedder at man er træt når han kommer hjem fra job ved midnat hihi er dog nu lidt nervøs for at blive gravid igen, for har tabt 6 gange nu og er bange for det vil ske igen når det engang lykkedes..

Det kan jeg godt forstå!!! Jeg er også nervøs er kun 6+4 i dag, så håber den bliver derinde;-)) Krydser for at der kommer en bebs til jer;-))

Anmeld

5. december 2011

sweet

babymus77 skriver:

Det kan jeg godt forstå!!! Jeg er også nervøs er kun 6+4 i dag, så håber den bliver derinde;-)) Krydser for at der kommer en bebs til jer;-))

ejj tillykke tror nu ikke du skal gå og være nervøs..

Anmeld

5. december 2011

Malli

sweet skriver:

Wauw 6 gange, det må ha været en hård omgang. Jeg har mistede 2 gange i træk, så min læge har sagt at næste gang jeg tester positiv, så vil jeg få noget tilskud progesteron, som forhåbentlig vil hjælpe mig med at holde på fostret! Kunne du ikke få det, det er da ikke til at bære hvis du skulle udsættes for det igen 

Anmeld

5. december 2011

babymus77

sweet skriver:

ejj tillykke tror nu ikke du skal gå og være nervøs..

Tak;-) nej er også kun lige de dage her!! Hører omFlere der har tabt i 6-9 , så .... Men den skalBlive hvor den er;-)))

Anmeld

5. december 2011

Hailiesmom11

Uh spændende ven.. håber der kommer en lille spire og at den så bliver der

Anmeld

5. december 2011

sweet

Malli skriver:

Wauw 6 gange, det må ha været en hård omgang. Jeg har mistede 2 gange i træk, så min læge har sagt at næste gang jeg tester positiv, så vil jeg få noget tilskud progesteron, som forhåbentlig vil hjælpe mig med at holde på fostret! Kunne du ikke få det, det er da ikke til at bære hvis du skulle udsættes for det igen 

nej det er jeg ikke blevet tilbudt.. hvad er det??

Anmeld

5. december 2011

sweet

babymus77 skriver:

Tak;-) nej er også kun lige de dage her!! Hører omFlere der har tabt i 6-9 , så .... Men den skalBlive hvor den er;-)))

det skal den nok gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.