Hvor skal I hen på sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2008

Siber

Mebach skriver:

Siber skriver:

vi har ikke helt besluttet os. Vi holder en uges ferie efter vores bryllup, som er på Bornholm, der skal vi ikke det vilde. Vi havde tænkt at vi min mand og jeg ville lege Bryllupsferie, ved at tage en overnatning eller to, uden børn på Bornholm!
I Aug har vi så to uges ferie, og vi havde tænkt hvis det var godt vejr ville vi blive hjemme og måske besøge legoland, stranden eller andet fam hyggeligt, eller tage bilen og køre syd på eller en afbudsferie, vi tager det som det kommer! Vi gider bare ikke til Bornholm, som vi plejer hvert år, nu vil vi gerne være os selv uden 2 hold bedsteforældre (som vi selvfølgelig ikke har noget imod, men i år vil vi gerne bare være os)

Men jeg kom lige på en ide, hvad med at bytte hus med nogen? det koster jo ikke noget, også kommer man da til at se noget andet?

SIBER???
Mystisk, havde faktisk også tænkt på det med at bytte hus med nogen.
Findes der ikke også sådan nogle bureauer, elelr en web, som laver sådan noget?

Vi bor bare i Viborg, hvis nogen skulle være interesseret.
Knus Siber

Jeg ved det faktisk ikke, men man kunne da lave en tråd herinde eller jeg har også set nogen sætte en annonce i avisen. men det var bare lige noget jeg kom i tanke om, har ikke under søgt noget nærmere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

Birgitte (ny mor) skriver:

Hej Line

Vi skal på økologisk bondegårdsferie og opleve dyr, natur, leg etc.

Der findes noget på nettet - bondegårdsferie tror jeg det hedder - og der er alle typer og steder i landet og man kan se priser!

Held og lykke med ferieplanlægningen ;)

knus Birgitte

Ha, ha, ha Loggi - jeg vidste du ikke kunne nære dig for en kommentar......lool!!!!! Jeg må slæbe anlægget med, så jeg ikke får abstinenser :D:D:D
Knus Birgitte

ha ha ny mor...så må jeg gerne mobbe ik? findes der øko-gårde der har trance-musik i højtalerne....ja sorry, men hver gang den der reklame med de der unge drenge der besøger en gård popper op...så er du i mine tanker...specielt når ham med discoteket og kreatuerne dukker op.....lol....kunne ikke lade være...sorry

vi har ingen planer...måske et telt i haven til ungerne....alle pengene bliver proppet i hytten her....så øv...vi bliver hjemme:(

Anmeld

4. marts 2008

Nadi

Det bliver vist bare til en tur op i mine forældres sommer hus eller på camping i deres campingsvogn :) Så længe vi får slappet af er jeg tilfreds!

Håber I finder ud af noget og rigtig godt tur til jer, der skal på ferie :D

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.