Hvor skal I hen på sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2008

Loggidut

Birgitte (ny mor) skriver:

Hej Line

Vi skal på økologisk bondegårdsferie og opleve dyr, natur, leg etc.

Der findes noget på nettet - bondegårdsferie tror jeg det hedder - og der er alle typer og steder i landet og man kan se priser!

Held og lykke med ferieplanlægningen ;)

knus Birgitte

ha ha ny mor...så må jeg gerne mobbe ik? findes der øko-gårde der har trance-musik i højtalerne....ja sorry, men hver gang den der reklame med de der unge drenge der besøger en gård popper op...så er du i mine tanker...specielt når ham med discoteket og kreatuerne dukker op.....lol....kunne ikke lade være...sorry

vi har ingen planer...måske et telt i haven til ungerne....alle pengene bliver proppet i hytten her....så øv...vi bliver hjemme:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Vi skal vist bare op i Lars' fars sommerhus, i Ålbæk. (lidt syd for Skagen) Der står den på total afslapning, grillmad, "Farm-fun", shopping i Frederikshavn og golf, ml. 1-2 uger. Ellers skal vi nok bare være hjemme, måske et smut til Kolding og besøge familie og venner. Vi har snakket om charterferie, men blev enige om at vente til efteråret, så trænger vi vist mest til lidt sol og varme igen.[/citat] Altså... så skal vi da lige mødes! Vi hænger altid ud i Ålbæk/Hulsig i løbet af sommeren :D Marie - håbløst bagefter med indlæg!!:-o

Anmeld

4. marts 2008

Grynt

Vi har hellere ingen penge. Så en dyr udlands rejse for familien er kun en drøm :S Vi har så til gengæld et skønt sommerhus på Tunø, som vi har tænkt os at benytte i 2 uger her til sommer. Forhåbentligt er vejret meget bedre end sidste år, så vi kan komme ud at bade (stranden ligger 4 minutters gang væk). Vi skal grille, hygge, lege og besøge mormor og farmor, som begge bor på Tunø :D Desuden så har Peter vist også et spillejob der over i vores ferie:P

Anmeld

4. marts 2008

ka li ja

vi var så heldige at få en uges ferie i sommerhus med alt betalt sammen med mortens familie.
det er noget vi gør hvert år i sådan et luksus sommerhus ved vesterhavet. det plejer at koste os omkring 4000 i alt. men denne her gang skal vi kun bruge lidt lommepenge :o)
det er super fedt for så kan alle ungerne tonse rundt på den store grund. og vi vader til vandet og finder sten og ungerne bliver heeeelt vildt trætte. og så er der pool som også blir benyttet i stor stil. vi er vidst rimelig vand glade allesammen. aj ikke morten!!! så vores unger må med mor i pølen, eller lokke med nogle onkler eller tanter :o)
men vi skal jo selv lave mad og vaske op osv... vi plejer at trække et nummer om dagen og så får man en opgave.om det er at tage af bordet eller lave morgen eller aftensmad.. et eller andet skal man lave. men vi skal også 14 afsted!

men sådan et sommerhus er altså et hit. og det behøver jo ikke koste en arm at leje. slet ikke på det tidspunkt i vil afsted

karina

Anmeld

4. marts 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

Hej Line

Der findes noget på nettet - bondegårdsferie tror jeg det hedder - og der er alle typer og steder i landet og man kan se priser!

knus Birgitte

ha ha ny mor...så må jeg gerne mobbe ik? findes der øko-gårde der har trance-musik i højtalerne....ja sorry, men hver gang den der reklame med de der unge drenge der besøger en gård popper op...så er du i mine tanker...specielt når ham med discoteket og kreatuerne dukker op.....lol....kunne ikke lade være...sorry

haha ja det må være lige som i den der film. koslænget. der holder dyrene fest i laden. her er birgitte så bare med lol
vi har ingen planer...måske et telt i haven til ungerne....alle pengene bliver proppet i hytten her....så øv...vi bliver hjemme:(

Anmeld

4. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Vi skal vist bare op i Lars' fars sommerhus, i Ålbæk. (lidt syd for Skagen) Der står den på total afslapning, grillmad, "Farm-fun", shopping i Frederikshavn og golf, ml. 1-2 uger. Ellers skal vi nok bare være hjemme, måske et smut til Kolding og besøge familie og venner. Vi har snakket om charterferie, men blev enige om at vente til efteråret, så trænger vi vist mest til lidt sol og varme igen.[/citat] Altså... så skal vi da lige mødes! Vi hænger altid ud i Ålbæk/Hulsig i løbet af sommeren :D Marie - håbløst bagefter med indlæg!!:-o[/citat] Hep, det gør vi. Vi skal derop i uge 30 og noget af 31.

Anmeld

4. marts 2008

ka li ja

ka li ja skriver:

Loggidut skriver:

Hej Line

knus Birgitte

haha ja det må være lige som i den der film. koslænget. der holder dyrene fest i laden. her er birgitte så bare med lol

ja ok så kom mit indlæg så ind midt i loggis(?)

Anmeld

4. marts 2008

Sille

hmmm.. ja vi har heller ik råd til dyr udenlandsferie.. og kan bare ikke overskue tanken om en bilferie sydpå med to unger på bagsædet... både pga ungerne og mine små-neurotiske tanker om at køre galt..

Gider ik i sommerhus.. kedeeeeeeeeeeeeeeeeeligt.... er der nogen der kender nogle fede alternativer til dette.. hvor der er noget for børnene... ???

Anmeld

4. marts 2008

Siber

vi har ikke helt besluttet os. Vi holder en uges ferie efter vores bryllup, som er på Bornholm, der skal vi ikke det vilde. Vi havde tænkt at vi min mand og jeg ville lege Bryllupsferie, ved at tage en overnatning eller to, uden børn på Bornholm!
I Aug har vi så to uges ferie, og vi havde tænkt hvis det var godt vejr ville vi blive hjemme og måske besøge legoland, stranden eller andet fam hyggeligt, eller tage bilen og køre syd på eller en afbudsferie, vi tager det som det kommer! Vi gider bare ikke til Bornholm, som vi plejer hvert år, nu vil vi gerne være os selv uden 2 hold bedsteforældre (som vi selvfølgelig ikke har noget imod, men i år vil vi gerne bare være os)

Men jeg kom lige på en ide, hvad med at bytte hus med nogen? det koster jo ikke noget, også kommer man da til at se noget andet?

Knus Siber

Anmeld

4. marts 2008

Rasmine

Siber skriver:

vi har ikke helt besluttet os. Vi holder en uges ferie efter vores bryllup, som er på Bornholm, der skal vi ikke det vilde. Vi havde tænkt at vi min mand og jeg ville lege Bryllupsferie, ved at tage en overnatning eller to, uden børn på Bornholm!
I Aug har vi så to uges ferie, og vi havde tænkt hvis det var godt vejr ville vi blive hjemme og måske besøge legoland, stranden eller andet fam hyggeligt, eller tage bilen og køre syd på eller en afbudsferie, vi tager det som det kommer! Vi gider bare ikke til Bornholm, som vi plejer hvert år, nu vil vi gerne være os selv uden 2 hold bedsteforældre (som vi selvfølgelig ikke har noget imod, men i år vil vi gerne bare være os)

Men jeg kom lige på en ide, hvad med at bytte hus med nogen? det koster jo ikke noget, også kommer man da til at se noget andet?

SIBER???
Mystisk, havde faktisk også tænkt på det med at bytte hus med nogen.
Findes der ikke også sådan nogle bureauer, elelr en web, som laver sådan noget?

Vi bor bare i Viborg, hvis nogen skulle være interesseret.
Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.