Hvor skal I hen på sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.903 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

linemus

Lad mig høre og blive inspireret :)

Vi vil gerne afsted en uges tid med alle tre unger (til den tid knap 4 år og 2x1 år), men det må ikke koste alverden. Har kigget lidt på sommerhuse, men synes det er dyrt, for der skal jo også ud og opleves lidt samtidig.

Hvis I har andre idéer, end jeres egne planer, så kom da også bare med dem ;)

Knus Line - der gerne vil være sammen med familien uden det hele handler om opvask og vasketøj og alt det man ikke når...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Anja

Vi har bestil charter, 2 uger på Mallorca. Det bliver skønt at komme ned i lidt sommer i maj/juni, hvor sommeren måske ikke er kommet ordentligt til Dk endnu. Vi har valgt tidlig sommerferie, da det er de to sidste ugers barsel som min mand afholder. Dernæst vil vi gerne være hjemme både på vores bryllupsdag og på Elias fødselsdag :)

Vi havde også overvejet Bornholm, men det er vist også i den lidt dyre ende.

Har desværre ikke lige nogle ideer til billig ferie ....

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

Ungarn??
Der kan man selv køre til, det er billigt og man kan bo i hytter eller autocampere på pladserne nede ved Balaton søen :)

Anmeld

3. marts 2008

Ny mor

Hej Line

Vi skal på økologisk bondegårdsferie og opleve dyr, natur, leg etc.

Der findes noget på nettet - bondegårdsferie tror jeg det hedder - og der er alle typer og steder i landet og man kan se priser!

Held og lykke med ferieplanlægningen ;)

knus Birgitte

Anmeld

3. marts 2008

Lise

Vi tager 14 dage til Toscana. Det er vist ikke nogen billig ferie, men svigerfar har haft "spendérbukserne" på, så han betaler fly, billeje og feriehus til alle hans børn, svigerbørn og børnebørn (tre af hver)... Herligt! :D

Hvis det ikke var for ham, så tror jeg vi kunne holde sommerferie i Hvidovre.... :S (læs: vi har INGEN penge).

Anmeld

4. marts 2008

mor til en del

Vi skal en tur i sommerhus, og vi skal faktisk kun køre 40 km. folk griner lidt af os, men vi har ikke brug for at komme langt væk, vi skal bare hjemmefra, uden alle de daglige gøremål.

Blev dog lidt bekymret da jeg så TV Midt Vest, forleden, en bonde i vores ferie område havde lige glemt at slukke for pumpen i gylletanken, og det var løbet direkte i fjorden, hvor vi egetlig skulle bade, så det kan godt være at vi skal droppe badningen der, gudskelov skal vi kun køre 5 km, for at komme til noget helt andet badevand, så vi klarer den nok...

En væsentlig grund til at valgte det sommerhusområde, var også at når vi nu er 10 personer, så koster et sommerhus nemt 10000, og det har vi ikke råd til, her fandt vi et til 4000, og så er der ligepludselig plans til en tur i jersperhus blomsterpark, og lidt godt til ganen også.

Lisbeth

Anmeld

4. marts 2008

Mie A

Vi tager en uge i sommerhus i Blokhus - men det bliver allerede i midten af maj i år. Vi turde ikke at at leje noget senere, da min barsel slutter til juni og vi ikke vidste hvordan min situation så ud derefter...
Vi tager afsted med et vennepar, der selv har tre børn. Det er et poolhus, men det er billigt, da vi er to om at betale og da det er i maj - og så hørte der ovenikøbet en uges fri adgang til fårup sommerland med i købet :D:D

Anmeld

4. marts 2008

Rasmine

Vi skal vist bare op i Lars' fars sommerhus, i Ålbæk. (lidt syd for Skagen) Der står den på total afslapning, grillmad, "Farm-fun", shopping i Frederikshavn og golf, ml. 1-2 uger. Ellers skal vi nok bare være hjemme, måske et smut til Kolding og besøge familie og venner. Vi har snakket om charterferie, men blev enige om at vente til efteråret, så trænger vi vist mest til lidt sol og varme igen.

Anmeld

4. marts 2008

Marco2

Vi skal på en uges charterferie. Det har vi ikke prøvet før så det bliver nok afslappende. Og det er også det det skal være... afslappende og børnevenligt. Min kæreste vil gerne til Mallorca, men vi har ferie i de 3 første uger af juli, så jeg kan blive nervøs for om det er for varmt på det tidspunkt. I påsken tager vi i sommerhus. Det koster kun 2300,- for en uge, men det er jo selvfølgelig også uden for højsæsonen...

AG

Anmeld

4. marts 2008

Marco2

HEj Line.

Hvad med at tage til Sverige i hytte. Hytterne deroppe er ofte billigere end et dansk sommerhus, men så kommer rejsen self. oveni. Men fandt det her på nettet:
http://www.borsebo.se/Dansk/index.htm

De koster hhv. 3000,- og 3500,-

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.