Fjerne modermærke, tatoveres og gravid? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

GønskE

anetteb skriver:

hehe. kender det
har selv to lyserøde hjerter på ryggen, de trænger til en opfrisker. Det er sådan at folk spørger om det er tusch. ej hallo jeg har satme lidt for den der!

Jeg skulle også have været tattoveret weekenden efter jeg testede positiv. øv bøv. hehe. tattovøren kunne så heldigvis godt forstå mig

min den er fin nok, folk der ikke ved fejlene er der, ser dem ikke.. og jeg har også lidt, især mine ridden, aavv, men får i at se, til mine første mavebilleder så får i fra uge 5, 8, 10 og 12, der kan man se den hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Muffinmus

tatoos og graviditet er altså no go....Mine trænger da også, men det må vente.

ang det andet må du spørge lægen.

Anmeld

5. december 2011

GønskE

MariaE skriver:

tatoos og graviditet er altså no go....Mine trænger da også, men det må vente.

ang det andet må du spørge lægen.

jep

Anmeld

5. december 2011

Anette&Sophia

GønskE skriver:

min den er fin nok, folk der ikke ved fejlene er der, ser dem ikke.. og jeg har også lidt, især mine ridden, aavv, men får i at se, til mine første mavebilleder så får i fra uge 5, 8, 10 og 12, der kan man se den hele

avs puuha. Ville have haft skrevet mit navn under patten dengang, det ved jeg sgu ikke om jeg tør længere

Anmeld

5. december 2011

GønskE

anetteb skriver:

avs puuha. Ville have haft skrevet mit navn under patten dengang, det ved jeg sgu ikke om jeg tør længere

min smerte var det værd har lagt billeder på, der kan du se min mine første mavebilleder

Anmeld

5. december 2011

Anette&Sophia

GønskE skriver:

min smerte var det værd har lagt billeder på, der kan du se min mine første mavebilleder

nuuurh. den er røv fed!
ville ønske jeg havde krop til at få sådan en. men der er lige noget babyblæver der er i vejen hehe

Anmeld

5. december 2011

HM2201

Mht. tatto vil jeg også stærkt fraråde det. Ikke da jeg har nogen erfaring, men min sunde fornuft mener den er en dum idé. 

Du udsætter fosteret for et hårdt pres, eftersom du spænder i hele kroppen og har smerter, derefter også at tilsætte farver og uønsket stoffer til kroppen 

Derudover skal du også tænke på at din tatto vil strække dig meget hurtigt, og kan derfor give meget grimt resultat hvis den er sårbelagt.

Så bedste råd, vent til du har født (måske du skal betale penge for det til den tid, men du vil både gøre det bedste for dit barn, samt din tatto) 

Og vil næsten væde med du har mere brug for optegningen efter graviditeten, end imens! 

Men rigtig mange gange tillykke med mavsen, held og lykke og GO' jul 

Anmeld

5. december 2011

GønskE

anetteb skriver:

nuuurh. den er røv fed!
ville ønske jeg havde krop til at få sådan en. men der er lige noget babyblæver der er i vejen hehe

Tak

Anmeld

5. december 2011

GønskE

HM2201 skriver:

Mht. tatto vil jeg også stærkt fraråde det. Ikke da jeg har nogen erfaring, men min sunde fornuft mener den er en dum idé. 

Du udsætter fosteret for et hårdt pres, eftersom du spænder i hele kroppen og har smerter, derefter også at tilsætte farver og uønsket stoffer til kroppen 

Derudover skal du også tænke på at din tatto vil strække dig meget hurtigt, og kan derfor give meget grimt resultat hvis den er sårbelagt.

Så bedste råd, vent til du har født (måske du skal betale penge for det til den tid, men du vil både gøre det bedste for dit barn, samt din tatto) 

Og vil næsten væde med du har mere brug for optegningen efter graviditeten, end imens! 

Men rigtig mange gange tillykke med mavsen, held og lykke og GO' jul 

Jeg ventEr også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.