Fjerne modermærke, tatoveres og gravid? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.915 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. december 2011

GønskE

Jeg skal ha fjernet to modermærker i morgen, og så slod det mig lige, om man godt 'må' det,, når man er gravid - det kan godt være det et dumt spørgsmål, men man får jeg noget bedøvelses noget sprøjtet ind, bare det ikke er skadeligt

Og og og, den 27/1 skal jeg ha genopfarvet min tatovering, som er ned af min side, fra under brystet og ned til låret, 'må' man det? er på det tidspunkt 17+6

fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

millemai

Tror ikke det er noget problem med modermærke, men ring til hudklinikken og hør dem.

Tatovering mener jeg bestemt ikke man "må" når man er gravid. Dvs det er ikke ulovligt, men kan påvirke foster.

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

GønskE skriver:

Jeg skal ha fjernet to modermærker i morgen, og så slod det mig lige, om man godt 'må' det,, når man er gravid - det kan godt være det et dumt spørgsmål, men man får jeg noget bedøvelses noget sprøjtet ind, bare det ikke er skadeligt

Og og og, den 27/1 skal jeg ha genopfarvet min tatovering, som er ned af min side, fra under brystet og ned til låret, 'må' man det? er på det tidspunkt 17+6

fra mig

Jeg blev orienteret om det ikke er en ting man gør når patienten er gravid grundet de ting man bedøver med kan være skadelige så derfor blev mine fjernelser af skønhedspletter udsat

Anmeld

5. december 2011

EKBJ

GønskE skriver:

fra mig

Der er vel lidt de samme farve stoffer i de farver ved tattovøren som ved en frisør? eller kan de ikke sammenlignes? man må jo ikke farve hår osv.. 

Anmeld

5. december 2011

GønskE

millemai skriver:

Tror ikke det er noget problem med modermærke, men ring til hudklinikken og hør dem.

Tatovering mener jeg bestemt ikke man "må" når man er gravid. Dvs det er ikke ulovligt, men kan påvirke foster.

tror jeg prøver at ringe til min læge, han burde vide det

og nej, tænkte det godt med tatoveringen, men var alligevel ikke sikker

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Höör skriver:

Jeg blev orienteret om det ikke er en ting man gør når patienten er gravid grundet de ting man bedøver med kan være skadelige så derfor blev mine fjernelser af skønhedspletter udsat

okaj, så må jeg lige ringe op til klinikken også nu har jeg bare ventet 8 år på at jeg turde, og har haft tiden i 3 mrd, det typisk

Anmeld

5. december 2011

Kruse90

Jeg ved ikke med modersmærkerne om du må få dem fjernet, det syntes jeg du skal snakke med din læge om

Men ang. tatoverting, ville jeg aldrig gøre det.
Det frarådes.

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Höör skriver:

nu har jeg lige snakket med dem, og hende damen der og den, sagde det ikke var en forhindring, - men hun lød meget gammel og ligeglad, så nu tør jeg slet ikke /:

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Kruse90 skriver:

Jeg ved ikke med modersmærkerne om du må få dem fjernet, det syntes jeg du skal snakke med din læge om

Men ang. tatoverting, ville jeg aldrig gøre det.
Det frarådes.

ja det tænkte jeg næsten godt, bare lidt øv, for jeg kan få den optegnet gratis inden 16 februar, og derefter skal jeg selv betalt øv

Anmeld

5. december 2011

Risen

GønskE skriver:

fra mig

Jeg ved ikke med modermærke. Men tatoveres må du ikke Der er mange som ikke gør det, vel og mærke "de ordenlige" tattoos shops, fordi du får adrenalin som går direkte til baby. og så er der noget med farven som heller ikke er sundt Så vent til du har bagt færdigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.