Fjerne modermærke, tatoveres og gravid? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Kruse90

GønskE skriver:

ja det tænkte jeg næsten godt, bare lidt øv, for jeg kan få den optegnet gratis inden 16 februar, og derefter skal jeg selv betalt øv

Ring og tag en snak med tatovøren
Det kan være du kan få lov at få det udsat, hvis du forklarer årsagen

Det er da i hvertfald et forsøg værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

GønskE

Risen skriver:

Jeg ved ikke med modermærke. Men tatoveres må du ikke Der er mange som ikke gør det, vel og mærke "de ordenlige" tattoos shops, fordi du får adrenalin som går direkte til baby. og så er der noget med farven som heller ikke er sundt Så vent til du har bagt færdigt

ja det tror jeg også jeg gør, vil ikke risikere noget tak

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Kruse90 skriver:

Ring og tag en snak med tatovøren
Det kan være du kan få lov at få det udsat, hvis du forklarer årsagen

Det er da i hvertfald et forsøg værd

ja det tror jeg også jeg gør, kender ham rimelig godt, så må bare håbe men det jo længe, for skal ikke ha det lavet med en helt lille nyfødt, for jeg var bare øm i mange dage, og det kunne ikke berøres og smittede af så skal bare ha en tid om 1,5 år

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

GønskE skriver:

okaj, så må jeg lige ringe op til klinikken også nu har jeg bare ventet 8 år på at jeg turde, og har haft tiden i 3 mrd, det typisk

Jeg forstår dig fuldt ud blev selv lettet da mit blev udsat

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Höör skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud blev selv lettet da mit blev udsat

men de siger, at det intet problem, at når det er lokal bedøvelse, så det lige meget, men, nu har jeg ikke lyst alligevel, først efter bebs er kommet /:

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

GønskE skriver:

men de siger, at det intet problem, at når det er lokal bedøvelse, så det lige meget, men, nu har jeg ikke lyst alligevel, først efter bebs er kommet /:

De gør det jo forskelligt.. Nogle læger siger vin en gang i mellem er ok andre siger intet.. Vi må desværre bare lytte til os selv i sidste ende

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Höör skriver:

De gør det jo forskelligt.. Nogle læger siger vin en gang i mellem er ok andre siger intet.. Vi må desværre bare lytte til os selv i sidste ende

ja det jo det tror jeg aflyser tiden. det nok bedre at vente

Anmeld

5. december 2011

Anette&Sophia

GønskE skriver:

Jeg skal ha fjernet to modermærker i morgen, og så slod det mig lige, om man godt 'må' det,, når man er gravid - det kan godt være det et dumt spørgsmål, men man får jeg noget bedøvelses noget sprøjtet ind, bare det ikke er skadeligt

Og og og, den 27/1 skal jeg ha genopfarvet min tatovering, som er ned af min side, fra under brystet og ned til låret, 'må' man det? er på det tidspunkt 17+6

fra mig

Jeg fik fjernet et modermærke da jeg var gravid, og hun ligger sund og rask ved siden af mig idag

men du må ikke blive tattoveret. - Når man bliver tusset, får smerterne adrenalinen til at pumpe, hvilket stresser barnet, og et foster må ikke stresses.
sådan fik jeg det af vide dengang af min tattovør fordi vi snakkede om hvorfor man egentlig ikke måtte.
Tror ikke din tus forsvinder helt ved at vente 6 måneder endnu med at blive farvet op, jeg har da mine endnu hehe

Anmeld

5. december 2011

GønskE

anetteb skriver:

Jeg fik fjernet et modermærke da jeg var gravid, og hun ligger sund og rask ved siden af mig idag

men du må ikke blive tattoveret. - Når man bliver tusset, får smerterne adrenalinen til at pumpe, hvilket stresser barnet, og et foster må ikke stresses.
sådan fik jeg det af vide dengang af min tattovør fordi vi snakkede om hvorfor man egentlig ikke måtte.
Tror ikke din tus forsvinder helt ved at vente 6 måneder endnu med at blive farvet op, jeg har da mine endnu hehe

nej det tror jeg heller ikke der er bare nogle steder, hvor den er ret dårligt, men ja, må jo vente hehe.. og godt at vide med modermærkerne

Anmeld

5. december 2011

Anette&Sophia

GønskE skriver:

nej det tror jeg heller ikke der er bare nogle steder, hvor den er ret dårligt, men ja, må jo vente hehe.. og godt at vide med modermærkerne

hehe. kender det
har selv to lyserøde hjerter på ryggen, de trænger til en opfrisker. Det er sådan at folk spørger om det er tusch. ej hallo jeg har satme lidt for den der!

Jeg skulle også have været tattoveret weekenden efter jeg testede positiv. øv bøv. hehe. tattovøren kunne så heldigvis godt forstå mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.