3 dage over tid men stadig negativ test :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Anonym trådstarter

Jonas1989 skriver:

Min kæreste blev gravid halvanden uger efter vi begyndte at prøve.Hvis det er så havde mig og min kæreste sådan en iPhone app som fortæller hvilken dag man skal gøre det et par gange, det kunne være at det ville hjælpe.

Det var godt nok smart. Kan du huske hvad appen hed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Hej Ano.

Håber selvf du står med en postiv test efter weekenden, men jeg var desværre ude for det samme sidste cyklus, gik 15 dage over tid..  Håber selvf det er fordi du er gravid at mens ikke kommer!!!

Tak håber også den er positiv men er desværre bange for at håbe for meget på det da vi før er blevet skuffet. Men det længste der har været imellem min mens er 35 dage det var da jeg lige var stoppet på ppiller ellers har det været reglmæssigt 28dage. 

Anmeld

6. december 2011

Ma-lu

Hej Min mor kunne først teste positiv 8 uger efter hun var blevet gravid. - så lidt håb.. Men inden jeg blev gravid og 7 mdr efter jeg stoppede p-pillerne så blev min mens pludselig længere og længere væk fra hinanden 36-42 dage og der tænkte vi - YES DEN ER DER... - jeg tog 2 teste, der var 2 streger, men meget utydelige, tirsdag gik jeg til lægen og den var negativ SÅ SKUFFET, og tænkte det måtte være en fejl, men mens kom næste morgen Men jeg håber at DU er gravid og bare lidt sent om udslaget på testen HELD OG LYKKE OG KRYDSEDE FINGRE HERFRA

Anmeld

6. december 2011

Jonas1989

Anonym skriver:

Det var godt nok smart. Kan du huske hvad appen hed?

Pink Pad eller lign.

Anmeld

6. december 2011

mpr

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg skulle have haft min mens. I fredags men har endnu ingen tegn på at den kommer. Men nu har jeg taget en test lørdag og her til morgen de er begge negative. Hvor er det fustrerende ikke at vide noget :-(

Andre der står eller har stået i samme situration?

Kender dit problem skulle selv have haft min mens. d. 22 nov.. Stadig ingen positiv test eller tegn på mens. så det er bare at væbne sig med toldmodighed

Held og lykke  

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Kender dit problem skulle selv have haft min mens. d. 22 nov.. Stadig ingen positiv test eller tegn på mens. så det er bare at væbne sig med toldmodighed

Held og lykke  

Man vil bare så gerne at man snart kan få det be- eller afkræftet om der er noget. Syntes vente tiden er træls :-( held og lykke til dig også

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.