3 dage over tid men stadig negativ test :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.978 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg skulle have haft min mens. I fredags men har endnu ingen tegn på at den kommer. Men nu har jeg taget en test lørdag og her til morgen de er begge negative. Hvor er det fustrerende ikke at vide noget :-(

Andre der står eller har stået i samme situration?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Lenaogkasper

jeg stod i samme situation sidste cyklus, men da jeg havde håbet så inderligt på jeg var gravid havde jeg fremprovokeret graviditetssymptomer og gik derved 5 dage over tid.

Håber ikke for dig det er fremprovokeret, det var så hårdt for både manden min og jeg havde troet på den var der.

Men jeg ved fra andre at der er mange der først tester positiv i uge 4+ eller 5+ så der er da meget håb endnu.

har du symptomer??

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

molly18 skriver:

jeg stod i samme situation sidste cyklus, men da jeg havde håbet så inderligt på jeg var gravid havde jeg fremprovokeret graviditetssymptomer og gik derved 5 dage over tid.

Håber ikke for dig det er fremprovokeret, det var så hårdt for både manden min og jeg havde troet på den var der.

Men jeg ved fra andre at der er mange der først tester positiv i uge 4+ eller 5+ så der er da meget håb endnu.

har du symptomer??

Vi har prøvet i 6 måneder nu og dette er den første måned hvor jeg ikke har gået og tænkt på det. Jeg ved ikke rigtig og jeg har haft symptomer. Jeg har hostet rigtig meget den sidste uge og har dermed haft ondt i maven men jeg har haft enkelte jav i brystet. 

Da jeg var gravid med mit første barn opdagede jeg det først da jeg var 4 måneder henne jeg havde min mens og ingen symptomer så måske min krop bare er langsom til at reagere på det og dermed heller ikke kan teste endnu puha jeg håber på en positiv trst snart

Anmeld

5. december 2011

LauraL

Hejsa....

Jeg har lige stået i samme situation som dig, min test blev først positiv på 6. dagen over tid.... 

Så der er masser af håb endnu....  

Held og lykke.....

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Der kommer lige en lille opdate

Stadig ingen mens men er nu fast besluttet på at vente med at tage en test til på mandag. 

Vi havde sex i går aftes og der var der ganske ganske lidt rødt på papiret da jeg tørrede mig men ingenting her til morgen. 

Mon det er mens som er på vej?

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

LauraL skriver:

Hejsa....

Jeg har lige stået i samme situation som dig, min test blev først positiv på 6. dagen over tid.... 

Så der er masser af håb endnu....  

Held og lykke.....

Jeg har besluttet mig for at vente til mandag med at teste hvis min mens stadig ikke er kommet der vil jeg være 10 dage over tid. Så burde jeg forhåbentlig kunne se det :-)

Anmeld

6. december 2011

christina92

Hej Ano.

Håber selvf du står med en postiv test efter weekenden, men jeg var desværre ude for det samme sidste cyklus, gik 15 dage over tid..  Håber selvf det er fordi du er gravid at mens ikke kommer!!!

Anmeld

6. december 2011

KM78

Det lyder nok lidt mærkeligt, men jeg testede faktisk først positivt på 10. dag efter min menses skulle have kommet. Jeg tænkte at den var forsinket fordi jeg havde hostet noget så grusomt i ca. 14 dages tid og var faktisk syg med feber nogle gange i forløbet. Så jeg tænkte at det nok var derfor.

Men så var jeg gravid.

Samme skete der under min første graviditet - jeg hostede og blev småsyg, og testede på 12. dag over tiden, og var så gravid.

Du har måske det samme som jeg

Anmeld

6. december 2011

Jonas1989

Min kæreste blev gravid halvanden uger efter vi begyndte at prøve.Hvis det er så havde mig og min kæreste sådan en iPhone app som fortæller hvilken dag man skal gøre det et par gange, det kunne være at det ville hjælpe.

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

KM78 skriver:

Det lyder nok lidt mærkeligt, men jeg testede faktisk først positivt på 10. dag efter min menses skulle have kommet. Jeg tænkte at den var forsinket fordi jeg havde hostet noget så grusomt i ca. 14 dages tid og var faktisk syg med feber nogle gange i forløbet. Så jeg tænkte at det nok var derfor.

Men så var jeg gravid.

Samme skete der under min første graviditet - jeg hostede og blev småsyg, og testede på 12. dag over tiden, og var så gravid.

Du har måske det samme som jeg

For at det er sådan det hænger sammen 

Hoster stadig meget så jeg frygter lidt at min mens bare kommer når jeg er rask igen. 

Men ihh hvor kunne det være skønt at kunne give min mand en positiv test i julegave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.