HURTIG hjælp barsel slut, den lille starter (kontanthjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Toshiba

Den lykkelige skriver:

Nej men jeg kan bare huske at de sagde at man jo så også skulle passe barnet.. men altså man er jo nødt til lige at give hende en blid overgang..

det gør du jo også... de starter jo ikke op i 8 timer om dagen - men ganske kort... selvfølgelig vil der mod slutning af indkøring være dage der bliver lange - men det er en del af dit ansvar som forældre dit barn får en go start i dagpleje..

Det skal du ikke tænke på - det MÅ man GODT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Den lykkelige

Toshiba skriver:

det gør du jo også... de starter jo ikke op i 8 timer om dagen - men ganske kort... selvfølgelig vil der mod slutning af indkøring være dage der bliver lange - men det er en del af dit ansvar som forældre dit barn får en go start i dagpleje..

Det skal du ikke tænke på - det MÅ man GODT

Lyder rigtig godt!! Tak..

Anmeld

4. december 2011

Toshiba

Den lykkelige skriver:

Lyder rigtig godt!! Tak..

hvis du satte barnet ud 5 måneder før - så kunne det godt være de ville brokke sig... men ellers er det en helt naturlig ting de skal køres ind - og for du kan stå til rådighed ved endt barsel - må du jo bruge barslen på det

Anmeld

4. december 2011

AndreasMor84

Den lykkelige skriver:

Nej lige præcis.. men jeg har jo ikke noget arbejde og derfor skal stå til rådighed.. men ja min barsel udløber jod. 16/1... så vel først der jeg skal i akivering  SELVOM hun er blevet passet i 14 dage nogle timer af en anden end mig..

men du skal jo ik stå til rådighed under din barsel??

Anmeld

4. december 2011

Den lykkelige

AndreasMor2011 skriver:

men du skal jo ik stå til rådighed under din barsel??

Nej nej ikke når man passer barnet.... men gør jeg jo ikke nogle dage... men må runge imorgen og være helt sikker.. for de har sku godt nok nogle kringlede regler og måder.. så kunnne lige passe...

Anmeld

4. december 2011

Den lykkelige

Toshiba skriver:

hvis du satte barnet ud 5 måneder før - så kunne det godt være de ville brokke sig... men ellers er det en helt naturlig ting de skal køres ind - og for du kan stå til rådighed ved endt barsel - må du jo bruge barslen på det

Ja ville de helt sikkert.. Men ringer lige imorgen for sikkerheds skyld..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.