HURTIG hjælp barsel slut, den lille starter (kontanthjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Den lykkelige

Min barsel slutter d. 16/1 og vi har ansøgt om pasning i dagplaje af min datter pr. 2/1 fordi vi så tænkte hun havde 14 dages indkøring.. MEN nu bliver jeg da helt i tvivl om jeg "må" det??
Måske de kan være så regel rytter agtige at hvis jeg jo ikke "passer" mit barn men hun er afsted burde jeg stå til rådighed.. men hun er jo nok kun meget kort tid afsted af gangen... og synes jo lige hun skal have mulighed for at vænne sig til det...
Hvad siger i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det tror jeg bestemt ikke er noget problem  Min mor som er DP har tit haft et barn i dagpleje hvis mor stadig var på barsel.

Anmeld

4. december 2011

Janni.

Jeg lavede en tråd lignende tidligere idag. Jeg er fyret og skal starte op på dagpenge når min barsel slutter. 

Prøv læs min tråd, tror det giver dig lidt svar:

https://www.baby.dk/debat/149223pi1/boernerelateret/slutter-min-barsel-naar-dp-tager-over.aspx

Anmeld

4. december 2011

Den lykkelige

rikkeregnbue skriver:

Det tror jeg bestemt ikke er noget problem  Min mor som er DP har tit haft et barn i dagpleje hvis mor stadig var på barsel.

Ok... men var hun på kontanthjælp??

Anmeld

4. december 2011

Hasselnødden

Den lykkelige skriver:

Min barsel slutter d. 16/1 og vi har ansøgt om pasning i dagplaje af min datter pr. 2/1 fordi vi så tænkte hun havde 14 dages indkøring.. MEN nu bliver jeg da helt i tvivl om jeg "må" det??
Måske de kan være så regel rytter agtige at hvis jeg jo ikke "passer" mit barn men hun er afsted burde jeg stå til rådighed.. men hun er jo nok kun meget kort tid afsted af gangen... og synes jo lige hun skal have mulighed for at vænne sig til det...
Hvad siger i??

Ring til din kommune og forhør dig ad imorgen, så render du ikke ind i uforudsete regler

Anmeld

4. december 2011

Den lykkelige

Janni. skriver:

Jeg lavede en tråd lignende tidligere idag. Jeg er fyret og skal starte op på dagpenge når min barsel slutter. 

Prøv læs min tråd, tror det giver dig lidt svar:

https://www.baby.dk/debat/149223pi1/boernerelateret/slutter-min-barsel-naar-dp-tager-over.aspx

Tak skal du have.. men måske reglerne er anderledes når man er på kontanthjælp..

Anmeld

4. december 2011

Den lykkelige

Hasselnødden skriver:

Ring til din kommune og forhør dig ad imorgen, så render du ikke ind i uforudsete regler

Ja gør jeg også helt sikkert.. men var bare nysgerrig NU  

Anmeld

4. december 2011

Hasselnødden

Den lykkelige skriver:

Ja gør jeg også helt sikkert.. men var bare nysgerrig NU  

Kommunens hjemmeside - barselsregler?

Anmeld

4. december 2011

Toshiba

Den lykkelige skriver:

Hvad siger i??

selvfølgelig må du det... det er en naturlig slutning på en barsel at barnet skal indkøres i dagpleje

Anmeld

4. december 2011

Den lykkelige

Hasselnødden skriver:

Kommunens hjemmeside - barselsregler?

Ja men der står ikke noget om barselsregler/indkøring/stå til rådighed/kontanthjæp.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.