M (: skriver:
Hm, måske man bare skulle få sig en søn.. Så bliver man da ikke fristet af alt det er fantastiske prinsessetøj (og manden ville blive glad, da han helst vil have en søn FØRST! Wee.. Han vil gern have tre børn, så der er da rigelig mulighed for stor shopping
)..
Haha, sådan havde min kæreste det også, det var bare i forhold til den ene søde baby der var billede af efter den anden (plus at ikke mindre end SYV i min omgangskreds er gravid/lige har født).. Og det er jo ikke ligefrem noget der hjælper på skrukheden.. Det eneste der hjælper er et ja.. Måske man så kan blive lidt skræmt?
Haha, synes han også du snakker for meget med din mor? Vi var nede og handle her til aften, og så ringede min far (som snakker SÅÅÅ meget).. Efter ca. 3 minutter tog han mig i hånden og trak mig mod kassen, sukkende og sigende: "bliver vist nødt til at tage dig i hånden, ellers kommer vi jo aldrig ud herfra!"..
Haha, men så er der jo seje toxido's (stav) og små slips og diverse ting... Nej det ender slet ikke, bare fordi det ikke er lyserødt
Min kæreste og jeg ville i starten også helst have en dreng først, men da vi fik fornemmelsen af, at det var en pige var det lidt ligegyldigt
Og så var det han var i en fase (som jeg savner nu), hvor han sagde at han var gay, fordi hver gang han så noget der var lyserødt var han reaktion: "AAAJJJ SKAAAAT, SEEEE ... Den er lyserøøøøøøøød" 

Uh - hvad er det eneste der hjælper? Don't get it
... Haha, jeg ringer altid til min mor, så hun kan hjælpe mig.. Hun tager tit "store" beslutninger om hva end jeg skal have på eller hvad der er det rigtige at gøre. Det synes min kæreste er åndssvagt, men moar ved bedst
Anmeld