mkb123 skriver:
Slet ikke, plus der er alt for mange at vælge imellem.. Ville mindst købe 10, og så tror jeg, at internettet ville blive lukket og jeg ville få udgangsforbud
.. Haha
HAHA
Dén er så meget skrevet bag øret! Han er virkeligt også ved at være træt af at se på den ene idé/kreation efter den anden, som jeg finder på nettet.
Plus har lige brugt 20-30 min på tlf med min mor snakkende om symaskiner og overlockere.. Lister ind på kontoret hvor han sidder og spiller, hvor det så kommer: "var det din mor du talte med?" ... mmh .. "ja, det tænkte jeg sgu nok" 

Hm, måske man bare skulle få sig en søn.. Så bliver man da ikke fristet af alt det er fantastiske prinsessetøj (og manden ville blive glad, da han helst vil have en søn FØRST! Wee.. Han vil gern have tre børn, så der er da rigelig mulighed for stor shopping
)..
Haha, sådan havde min kæreste det også, det var bare i forhold til den ene søde baby der var billede af efter den anden (plus at ikke mindre end SYV i min omgangskreds er gravid/lige har født).. Og det er jo ikke ligefrem noget der hjælper på skrukheden.. Det eneste der hjælper er et ja.. Måske man så kan blive lidt skræmt?
Haha, synes han også du snakker for meget med din mor? Vi var nede og handle her til aften, og så ringede min far (som snakker SÅÅÅ meget).. Efter ca. 3 minutter tog han mig i hånden og trak mig mod kassen, sukkende og sigende: "bliver vist nødt til at tage dig i hånden, ellers kommer vi jo aldrig ud herfra!"..
Anmeld