Hjælp: tøj med "Bamse og kylling" og "Mumi"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. december 2011

M (:

mkb123 skriver:

Haha, kan du mon dy dig? 

Ej men ved da heller ikke hvad det skal ende ud i, synes bare liiige det var en god idé Har tidligere lavet en masse pandebånd og solgt dem, så LIDT kan jeg da.. Men der var ikke det elektriske morder-våben med 

Hvis du kan holde det ud, så er det sgu sejt  Men det er også åndssvagt at vide det, for et eller andet andet sted køber man en masse i en speciel farve, men jeg har ikke fået lavet en kønsskanning, så bliver da lidt lang i næbet hvis det bliver en dreng istedet  

Nej, kunne ikke.. 

Elektrisk moder-våben? Mener du symaskine?

Haha, det ville virkelig være tragikomisk.. Kunne lige se det for mig! Hm, er nok lidt forelsket i den der romantiske forestilling om fødslen, hvor jordmoderen siger "det blev en ..."  Men tror da helt sikkert det bliver mega svært at lade være med at lade sig friste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Benjamins'mor

Prøv DBA.dk tror der er noget, godtnok brugt.

Anmeld

4. december 2011

mkb123

M (: skriver:

Nej, kunne ikke.. 

Elektrisk moder-våben? Mener du symaskine?

Haha, det ville virkelig være tragikomisk.. Kunne lige se det for mig! Hm, er nok lidt forelsket i den der romantiske forestilling om fødslen, hvor jordmoderen siger "det blev en ..."  Men tror da helt sikkert det bliver mega svært at lade være med at lade sig friste..

Ja, symaskinen.. Den står inde i skabet og knurrer af mig

Det ville være intet mindre end frygteligt!! Men kan sagtens forstå dig, vil så gi dig, at det må blive næsten et endnu større øjeblik når det bliver sagt  Uh, jeg er nu også romantisk!

Anmeld

4. december 2011

M (:

mkb123 skriver:

Ja, symaskinen.. Den står inde i skabet og knurrer af mig

Det ville være intet mindre end frygteligt!! Men kan sagtens forstå dig, vil så gi dig, at det må blive næsten et endnu større øjeblik når det bliver sagt  Uh, jeg er nu også romantisk!

Så må du prøve den løsning næste gang.. Fik du kigget tyl-kjoler?

Anmeld

4. december 2011

mkb123

Så må du prøve den løsning næste gang.. Fik du kigget tyl-kjoler?

Nej, har været på google rundt tur i jagt efter sy-mønstre.. Er helt hooked på det Og nu vil jeg se hvad en overlocker koster, og hvornår jeg så får råd til sådan en satan 

har du fundet nogle flotte du vil fremvise?

Anmeld

4. december 2011

M (:

mkb123 skriver:

Nej, har været på google rundt tur i jagt efter sy-mønstre.. Er helt hooked på det Og nu vil jeg se hvad en overlocker koster, og hvornår jeg så får råd til sådan en satan 

har du fundet nogle flotte du vil fremvise?

Smed et link tidligere i tråden (:

Uha uha, ved end ikke hvad en over-locker er, så god fornøjelse med sy-projektet.. Kan det egentlig svare sig, når stof er så dyrt?

Anmeld

4. december 2011

mkb123

Smed et link tidligere i tråden (:

Uha uha, ved end ikke hvad en over-locker er, så god fornøjelse med sy-projektet.. Kan det egentlig svare sig, når stof er så dyrt?

nej, det har du sandeligt ret i  ikke en eneste ting jeg kan lide 

havde slet ikke set linket før nu, tro mig - så havde der været en kommentar eller to

Altså mønstrene koster fra 30-60kr med flere størrelser i een, og så vælger jeg ikke at købe det dyreste stof.. Men altså, så er det jo unika-ting (prøver at gøre det mere "legalt" mit lille projekt her)

Anmeld

4. december 2011

M (:

mkb123 skriver:

nej, det har du sandeligt ret i  ikke en eneste ting jeg kan lide 

havde slet ikke set linket før nu, tro mig - så havde der været en kommentar eller to

Altså mønstrene koster fra 30-60kr med flere størrelser i een, og så vælger jeg ikke at købe det dyreste stof.. Men altså, så er det jo unika-ting (prøver at gøre det mere "legalt" mit lille projekt her)

Haha nej vel? De lever ikke op til kravet om lyserødt og tyl

Haha, det er selvfølgelig rigtig.. Det argument må kunne bruges overfor manden.. "Jamen skat, hvis jeg bare køber billigt stof og genbruger mønsteret bliver det jo meget billigere end at handle.. Desuden, den tid jeg bruger på at sy, kan jeg jo ikke bruge på at købe tøj til lillepigen.. Og og og, du ønsker vel ikke, at fars lille prinsesse skal ligne alle de andre børn?"

Anmeld

4. december 2011

mkb123

Haha nej vel? De lever ikke op til kravet om lyserødt og tyl

Haha, det er selvfølgelig rigtig.. Det argument må kunne bruges overfor manden.. "Jamen skat, hvis jeg bare køber billigt stof og genbruger mønsteret bliver det jo meget billigere end at handle.. Desuden, den tid jeg bruger på at sy, kan jeg jo ikke bruge på at købe tøj til lillepigen.. Og og og, du ønsker vel ikke, at fars lille prinsesse skal ligne alle de andre børn?"

Slet ikke, plus der er alt for mange at vælge imellem.. Ville mindst købe 10, og så tror jeg, at internettet ville blive lukket og jeg ville få udgangsforbud .. Haha

HAHA Dén er så meget skrevet bag øret! Han er virkeligt også ved at være træt af at se på den ene idé/kreation efter den anden, som jeg finder på nettet.

Plus har lige brugt 20-30 min på tlf med min mor snakkende om symaskiner og overlockere.. Lister ind på kontoret hvor han sidder og spiller, hvor det så kommer: "var det din mor du talte med?" ... mmh .. "ja, det tænkte jeg sgu nok" 

Anmeld

4. december 2011

M (:

mkb123 skriver:

Slet ikke, plus der er alt for mange at vælge imellem.. Ville mindst købe 10, og så tror jeg, at internettet ville blive lukket og jeg ville få udgangsforbud .. Haha

HAHA Dén er så meget skrevet bag øret! Han er virkeligt også ved at være træt af at se på den ene idé/kreation efter den anden, som jeg finder på nettet.

Plus har lige brugt 20-30 min på tlf med min mor snakkende om symaskiner og overlockere.. Lister ind på kontoret hvor han sidder og spiller, hvor det så kommer: "var det din mor du talte med?" ... mmh .. "ja, det tænkte jeg sgu nok" 

Hm, måske man bare skulle få sig en søn.. Så bliver man da ikke fristet af alt det er fantastiske prinsessetøj (og manden ville blive glad, da han helst vil have en søn FØRST! Wee.. Han vil gern have tre børn, så der er da rigelig mulighed for stor shopping )..

Haha, sådan havde min kæreste det også, det var bare i forhold til den ene søde baby der var billede af efter den anden (plus at ikke mindre end SYV i min omgangskreds er gravid/lige har født).. Og det er jo ikke ligefrem noget der hjælper på skrukheden.. Det eneste der hjælper er et ja.. Måske man så kan blive lidt skræmt?

Haha, synes han også du snakker for meget med din mor? Vi var nede og handle her til aften, og så ringede min far (som snakker SÅÅÅ meget).. Efter ca. 3 minutter tog han mig i hånden og trak mig mod kassen, sukkende og sigende: "bliver vist nødt til at tage dig i hånden, ellers kommer vi jo aldrig ud herfra!"..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.