Hjælp: tøj med "Bamse og kylling" og "Mumi"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. december 2011

mkb123

butterflyPhoto skriver:

Jeg har noget tøj liggende med Mumi som jeg godt kan overtales til at sælge.

Min datter kan ikke længere passe det og jeg overvejer om jeg skal sælge eller gemme til den næste. 

Jeg havde også rigtig mange problemer med at finde et sted hvor man ku købe tøj med Mumi, men fandt lidt på Lindex
Jeg ville have tøj med Mumi da vi ikke ville vide kønnet på vores baby da hun var i maven og derfor blev hun kaldt for "mumitrolden"

Jeg har både aktivitetstæppe, uro med lys, sengerand (som aldrig er blevet brugt da den ikke passede til vores seng), Wallstickers, sengetøg, barnevognsophæng, bestik, tallerken, kop og skål og bamser med Mumi... det tog pludselig overhånd da jeg fandt ud af at man ku få de ting med Mumi  

Skriv mail på Christina@ButterflyPhoto.dk hvis du ønsker at se tøjet - eller noget af det andet

sender dig lige en mail

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

M (:

mkb123 skriver:

ej hvor er du god  jeg får gemt alle site for at være sikker heldigvis er der flere til babyer på den her side, for kan jo ikke vente til hun er stor nok til 1 år

Uha nej, det er længe at have noget liggende! Jeg synes godt nok også det er svært at lade være med at købe noget..

Anmeld

4. december 2011

mkb123

M (: skriver:

Uha nej, det er længe at have noget liggende! Jeg synes godt nok også det er svært at lade være med at købe noget..

Dét er det også! Har indgået en aftale med min kæreste om, IKKE at købe mere... Først på januar udsalg.. Men helt ærligt - ved han godt hvor lang tid der er dertil? Tror jeg ikk liiige 

Anmeld

4. december 2011

M (:

mkb123 skriver:

Dét er det også! Har indgået en aftale med min kæreste om, IKKE at købe mere... Først på januar udsalg.. Men helt ærligt - ved han godt hvor lang tid der er dertil? Tror jeg ikk liiige 

Haha, her er aftalen mest med mig selv.. Vil (MÅ!!) ikke købe noget, før jeg har de to røde streger

Anmeld

4. december 2011

mkb123

Haha, her er aftalen mest med mig selv.. Vil (MÅ!!) ikke købe noget, før jeg har de to røde streger

det lyder som en urimelig aftale! Synes helt ærligt også at det er uretfærdigt babytøj skal være så sødt? De ved jo de har os under skovlen.. Kæmpe ballerina kjole med underskørt i tyl som kradser og sko i str. 50? Realistisk?: NEJ! Sødt?: JA! Købt... Ja  

Haha 

Anmeld

4. december 2011

M (:

det lyder som en urimelig aftale! Synes helt ærligt også at det er uretfærdigt babytøj skal være så sødt? De ved jo de har os under skovlen.. Kæmpe ballerina kjole med underskørt i tyl som kradser og sko i str. 50? Realistisk?: NEJ! Sødt?: JA! Købt... Ja  

Haha 

Haha, kan totalt sætte mig ind i følelsen! Det er det farlige ved at kende kønnet inden fødslen (hvilket jeg heller ikke vil, bliver jo nødt til at begrænse den der irrationelle shoppe-lyst!).. Meeeeeen, det kræver næsten et billede?  

Problemet ved babytøj er, at det:

1) er sk*de sødt

2) er billigt

3) ikke er til en selv, så det gør det mere legat at handle (spiller på glæden ved at give, og man bliver jo bare en bedre mor, hvis man shopper totalt hæmningsløst til sin baby )..

4) er sk*de sødt..

Anmeld

4. december 2011

mkb123

Haha, kan totalt sætte mig ind i følelsen! Det er det farlige ved at kende kønnet inden fødslen (hvilket jeg heller ikke vil, bliver jo nødt til at begrænse den der irrationelle shoppe-lyst!).. Meeeeeen, det kræver næsten et billede?  

Haha, må indrømme at jeg ikke har købt en sådan kjole, men kom den - SÅ gjorde jeg!

Det er bare utroligt så hurtigt ens gode sunde fornuft forsvinder.. Men nu har jeg da besluttet mig for at sy sengetøj og tøj (for det kan jeg jo med mit sy-kørekort fra folkeskolen) Åh gud!

Tror du, at du kan holde til ikke at vide det? Folk sagde "jamen det er jo første gang i dit liv du oplever så stor en "hemmelighed".. Hertil ku jeg så svare, at efter 18 uger var den hemmelighed for svær ikke at kende til 

Anmeld

4. december 2011

M (:

mkb123 skriver:

Haha, må indrømme at jeg ikke har købt en sådan kjole, men kom den - SÅ gjorde jeg!

Det er bare utroligt så hurtigt ens gode sunde fornuft forsvinder.. Men nu har jeg da besluttet mig for at sy sengetøj og tøj (for det kan jeg jo med mit sy-kørekort fra folkeskolen) Åh gud!

Tror du, at du kan holde til ikke at vide det? Folk sagde "jamen det er jo første gang i dit liv du oplever så stor en "hemmelighed".. Hertil ku jeg så svare, at efter 18 uger var den hemmelighed for svær ikke at kende til 

Haha, man fristes jo til at lave en lille googlesøgning nu.. 

Uh, det bliver vældig spændende at se, hvordan det kommer til at gå.. Jeg ejer ikke for to kroner kreativitet, så må nøjes med at købe eller lokke med mor/svigermor 

Puha, jeg vil i hvert fald forsøge.. Har ikke et specielt ønske om en søn eller en datter, og der har i min familie været tradition for ikke at vide det.. Så synes det kunne være lidt sjovt at holde det hemmeligt.. MEN kan sagtens sætte mig ind i at det er svært, når nu muligheden er der!!

Anmeld

4. december 2011

M (:

Kunne ikke lade være.. Og bare rolig, der er sikkert ikke en eneste ud af de 477 kjoler (ca. 13 sider x 39 stk. pr. side) til babyer du kan lide.. 

http://www.nancyaugust.com/Baby-Dresses_c_106-1-4.html

Anmeld

4. december 2011

mkb123

Haha, man fristes jo til at lave en lille googlesøgning nu.. 

Uh, det bliver vældig spændende at se, hvordan det kommer til at gå.. Jeg ejer ikke for to kroner kreativitet, så må nøjes med at købe eller lokke med mor/svigermor 

Puha, jeg vil i hvert fald forsøge.. Har ikke et specielt ønske om en søn eller en datter, og der har i min familie været tradition for ikke at vide det.. Så synes det kunne være lidt sjovt at holde det hemmeligt.. MEN kan sagtens sætte mig ind i at det er svært, når nu muligheden er der!!

Haha, kan du mon dy dig? 

Ej men ved da heller ikke hvad det skal ende ud i, synes bare liiige det var en god idé Har tidligere lavet en masse pandebånd og solgt dem, så LIDT kan jeg da.. Men der var ikke det elektriske morder-våben med 

Hvis du kan holde det ud, så er det sgu sejt  Men det er også åndssvagt at vide det, for et eller andet andet sted køber man en masse i en speciel farve, men jeg har ikke fået lavet en kønsskanning, så bliver da lidt lang i næbet hvis det bliver en dreng istedet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.