Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke med brylluppet Håber I havde en dejlig dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Tillykke med brylluppet Håber I havde en dejlig dag
mange tak...
Jaah vi var ude og spise ved rungsted havn med udsigt over vandet. Og drengene sover under hele middagen... Så det var bare skønt...
twinny skriver: mange tak... Jaah vi var ude og spise ved rungsted havn med udsigt over vandet. Og drengene sover under hele middagen... Så det var bare skønt...
Hvor skønt, det var jo helt perfekt
stort tillykke med det!!
twinny skriver: Godaften, tøser.... Så er jeg blevet hemmelig gift på rådhuset med min elskede... Vi er blevet gift pga. praktiske årsager.... Næste år skal vi vies i kirken, samtidig med drengene bliver døbt... derfor hemmeligt..
Godaften, tøser....
Så er jeg blevet hemmelig gift på rådhuset med min elskede...
Vi er blevet gift pga. praktiske årsager.... Næste år skal vi vies i kirken, samtidig med drengene bliver døbt... derfor hemmeligt..
Eeej hvor fint søde!!! STOORT TILLYKKE!!!!
Bliver spændende når familien finder ud af hvad der er sket..
Mor til 2, snart 3 skriver: Ihh stort tillykke. Gør jer selv den tjenstevog kig på folkene i kirken når præsten siger det kun er en velsingelse... Det er den fedeste reaktion.. Vi har nemmelig gjort det samme..
Ihh stort tillykke. Gør jer selv den tjenstevog kig på folkene i kirken når præsten siger det kun er en velsingelse... Det er den fedeste reaktion.. Vi har nemmelig gjort det samme..
mange tak..
BabyBambi skriver: Eeej hvor fint søde!!! STOORT TILLYKKE!!!! Bliver spændende når familien finder ud af hvad der er sket..
mange tak, søde... jaah det bliver sjovt...
mulle85 skriver: stort tillykke med det!!
Mange tak, søde.
twinny skriver: jaah ingen gråd eller noget.. Men det tog heller ikk så lang tid...
jaah ingen gråd eller noget.. Men det tog heller ikk så lang tid...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128